محمدرضا پور ابراهیمی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مسایل اقتصادی به عنوان موضوعات اصلی و اساسی کشور بر روی مجموعه ها و مشکلات دیگر سایه افکنده است، و مسایل اقتصادی مورد تاکید مقام معظم رهبری، دولت و‌مجلس شورای اسلامی است، که برای موضوعات اقتصادی بتوانیم مسیر حرکت اقتصاد را انجام اقدامات مثبت، هموار کنیم.
کد خبر: ۴۲۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 25 May 2017
محمد رضا پور ابراهیمی در بدو ورود به فرودگاه * شهید اشرفی اصفهانی* در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک، اظهارداشت:  در سال ۹۶ تاکید مجلس شورای اسلامی به انجام فعالیت های اقتصادی است، که  در حال پیگیری موضوع بوده و سفرهای استانی را برای پیگیری فعالیت های اقتصادی در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه هدف از حضور ما دراستان با دعوت از نماینده ی پاوه و اورامانات بررسی مسایل و‌موضوعات اقتصادی کلان استان در فاز اول است و با فعالان اقتصادی استان نشست خواهیم داشت، افزود: از مسئولان ارشد کشور( رئیس اتاق بازرگانی کشور) و مسئولان استانی برای حضور در نشست فعالان اقتصادی دعوت شده که در بخش اول این نشست مسایل و‌موضوعات را بررسی و سخنان آنان را می شنویم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست بیشتر با مسایل و مشکلاتی که در حوزه ی میدانی داریم، را بررسی و با آن بیشتر آشنا خواهیم شد، که در جمع بندی با هماهنگی دستگاهها برای رفع گره های حوزه ی اقتصادی تصمیماتی اعمال می شود، که برای رفع مشکل در خصوص بنگاهها در حوزه ی قوانین و مقررات جزو موضوعات مهم و اساسی ما است.

پور ابراهیمی با اشاره درنشست شورای اداری با استاندار در قالب شورای گفتگو موضوعات عمده ی بخش دولت را بررسی خواهیم کرد، افزود: در جلسه ی اول موضوعات بخش خصوصی را بررسی و سپس در حوزه ی میدانی از واحدهای اقتصادی دارای مشکل، راکد و غیر فعال بازدید خواهیم کرد و دلایل آنرا به صورت میدانی بررسی می کنیم. 

وی تصریح کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس در سفر دو روزه ی خود به استان موضوعات مختلف را پیگیری خواهد کرد که با حضور این کمیسیون بتوان با اولویت استان به مفهوم کلان در استان مخصوصا پاوه و اورامانات در حوزه ی تصمیمات شهرستانی اقدامات موثری را انجام داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: همچنین دولت توافق کرده که منطقه ی آزاد تجاری در قصرشیرین احداث شود ولی هنوز لایحه ی آون برای تصویب به مجلس ارایه نشده است، و استان کرمانشاه در حوزه ای مختلف از جمله کشاورزی و....ظرفیت بالایی دارد .
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار