معاون رییس جمهوری مطرح کرد؛
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: استان اردبیل بهره اندکی از تسهیلات شرکت های دانش بنیان برده است.
کد خبر: ۴۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 03 June 2015
 
به گزارش ایرنا،سورنا ستاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اردبیل در حمایت های توسعه شرکت های دانش بنیان عقب مانده و این موضوع به دلیل نداشتن آگاهی و اطلاعات در این زمینه بوده است.

وی با بیان این که اطلاع رسانی از حمایت های انجام شده از شرکت های دانش بنیان باید مورد توجه قرار بگیرد از اجرای تمام مفاد قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان در کشور خبر داد.

وی ادامه داد: معافیت های مالیاتی ، گمرکی و وام های کم بهره از جمله مفاد قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان است که این شرکت ها در سراسر کشور از آن بهره مند می شوند.

او همچنین با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان در بین مردم افزود: این فرهنگ سازی باید در همه حوزه ها از جمله دانشگاه ها ، بانک ها و در بین مردم انجام شده و در این زمینه به قوه تفکر انسان توجه بیشتری از سایر جوانب مادی شود.

نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان استان اردبیل روز سه شنبه با حضور 54 شرکت دانش بنیان وابسته به مرکز رشد و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ، مرکز گیاهان دارویی جهاد دانشگاه ، مرکز گیاهان دارویی دانشگاه آزاد ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، بنیاد ملی نخبگان استان و پارک علم و فناوری اردبیل در محل دانشگاه محقق اردبیلی دایر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سورنا ستاری امروز پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان اردبیل از دانشگاه علوم پزشکی وخدمات درمانی استان اردبیل نیز بازدید کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار