فرمانده انتظامی شهرستان اعلام کرد که تیم های مجربی به منظور آموزش کارکنان در راستای اهداف قرارگاه جهادی آموزش در انتظامی شهرستان کرمانشاه تشکیل شده اند.
کد خبر: ۴۳۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 30 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "رضا شیرزادی" در حاشیه بازدید از کلاس های قرارگاه جهادی آموزش شهرستان ، اظهار کرد: بر اساس دستورات سلسه مراتب فرماندهی قرارگاه جهادی آموزش در انتظامی شهرستان کرمانشاه تشکیل شده است و فعالیت خود را به شکل مطلوبی دنبال می کند.

وی افزود: به منظور اجرای هرچه بهتر دستور العمل های قرارگاه جهادی آموزش در سطح شهرستان کرمانشاه تیم های مجربی به منظور آموزش کارکنان انتظامی شهرستان تشکیل شده اند و روزانه به صورت فشرده کلاس های خود را برگزار می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: این تیم های آموزشی ضمن بازدید و بازرسی از کلانتری ها و پاسگاه های سطح حوزه استحفاظی کارکنان انتظامی را با مباحث جدید آموزشی آشنا می کنند.

سرهنگ شیرزادی توضیح داد: اصول و فنون تیر اندازی، قانون به کارگیری سلاح، مباحث حقوقی، رعایت حقوق شهروندی و بدرقه متهم از جمله مهمترین مباحثی هستند که توسط قرارگاه جهادی آموزش به کارکنان ارائه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اهمیت آموزش در ناجا و دانش محور بودن سازمان، گفت: پلیس با توجه به خدماتی که به مردم  می دهد، پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود، از این رو مدیریت دانش و آموزش مستمر بصورت ویژه مورد تاکید است.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: تنوع موضوعات و  فعاليت های پليسي و  پيچيدگي جرم در جامعه امروزي، ضرورت آموزش مهارت‌های تخصصي در بین کارکنان را امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری کرده است.

وی تاکید کرد: پلیس با اجراي برنامه‌های پيشگيرانه و آموزش‌های هدفمند در قرارگاه جهادی تربيت و آموزش، بر آن است كه کارکنان را در ماموريت ها با افزايش مهارت و آگاهی، واکسينه كند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: آموزش مناسب و مستمر موجب بهره‌وری سازماني، کاهش هزینه‌ها و افزايش عملکرد سازمانی می‌شود و هدف ما بايد ارتقاء توان رزمي و عملياتي، دانش، مهارت و استانداردسازی رفتار كاركنان و رشد و تعالي فردي آن‌ها در ماموریت ها باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار