مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: نرخ جدید تاکسیرانی تا اوایل تیر ماه پس از تأیید شورای شهر در کرمانشاه اعلام می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 31 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،سجاد سلیمانی  با اشاره به اینکه نرخ جدید کرایه تاکسی مشخص شده است اظهار داشت: نرخ جدید تاکسیرانی تا اوایل تیر ماه در کرمانشاه پس از تأیید مراجع قانونی اعلام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با بیان اینکه نرخ جدید کرایه‌‌ها هر ساله با توجه به تورم و شرایط اقتصادی از سوی وزارت کشور پیشنهاد می‌‌‌‌‌شود گفت: تا تأیید نهایی نرخ جدید کرایه تاکسی افزایش نرخ کرایه از سوی رانندگان تخلف محسوب شده و با متخلفان نیز برخورد می‌‌شود.

سلیمانی از نوسازی 950 تاکسی فرسوده در کرمانشاه خبر داد و افزود: 1014 نفر نیز در مرحله معرفی به بانک و گذراندن مراحل قانونی هستند.

وی عنوان کرد: هم اکنون 570 دستگاه تاکسی فرسوده در سطح شهر تردد دارند که تا پایان شهریور ماه برای نوسازی تاکسی خود فرصت دارند در غیر این‌صورت پروانه تاکسی و بیمه آنها ابطال می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه به برخورد سازمان تاکسیرانی با مسافربرهای شخصی اشاره و بیان کرد: در سال گذشته بیش از 2 هزار خودرو مسافربر شخصی در کرمانشاه توقیف شد.

سلیمانی از توقیف بیش از 60 دستگاه خودرو شخصی از آغاز امسال تاکنون خبر داد و گفت: در مرحله نخست خودرو 15 روز و در مرحله دوم یک ماه  توقیف می‌شود و در مرحله سوم ضمن توقیف خودرو، مالک آن نیز به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به اینکه جابه‌جایی مسافران در فصل‌های مختلف سال متغیر است، اظهار داشت: بیش از 900 هزار نفر از همشهریان، تاکسی را برای سفرهای درون شهری انتخاب می‌کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی باید خدماتی امن و ایمن به شهروندان ارائه کند، گفت: از جمله شاخصه‌های رفاه در یک شهر سیستم حمل و نقل عمومی سریع، در دسترس و ایمن است.

وی از شهروندان خواست تا در سفرهای درون شهری از تاکسی‌های دارای صلاحیت و کد شناسایی استفاده کنند و اظهار کرد: شماره تلفنهای 38211948 و 38246565 واحد شکایات و بازرسی سازمان تاکسیرانی و سامانه 137 شهرداری آماده دریافت شکایات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار