یک نماینده مجلس:
نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و گفت: کتاب های جشنواره رضوی بهترین منبع برای شناخت بهتر امام رضا (علیه السلام) است.
کد خبر: ۴۳۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 31 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) ، غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون بودجه مجلس در پیامی شرکت مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی خواستار شد.

 تاجگردون، گفت: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از بهترین فرصت ها برای شناختن بیشتر این امام همام بوده و البته جایگاه حضرت ثامن‌ الحجج (علیه السلام) فقط جایگاه معنوی و اخلاقی نیست؛ بلکه جایگاه تاریخ‌ ساز و هویت ‌آفرین بوده که آموزه ‌های فراوانی را ارائه می ‌دهند.

 وی در این پیام عنوان کرد: همواره ما کتاب‌ هایی را در باب شناخت زندگانی ائمه معصومین (علیه السلام) خوانده ‌ایم، اما زندگی و شخصیت حضرت امام موسی ‌الرضا (علیه السلام) که همه ما ایرانی ‌ها به‌ واسطه عشق و ارادتی که به ائمه معصومین (علیهم السلام) داشته ‌ایم و داریم و نحوه سفر وی به خراسان و اینکه به گواه تاریخ، استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از گذر راه ‌های وی در این سفر جانکاه بوده است، قدر و منزلت ایشان را نزد ما دوچندان کرده است.
وی اظهار داشت: کتاب‌ های جشنواره رضوی می ‌تواند از بهترین کتاب‌ های معرفی و شخصیت امام و خواهر گرامی ایشان حضرت معصومه (سلام الله علیها) باشد.
نماینده مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون بودجه مجلس، اذعان کرد: ای کاش کتب بیشتری نیز در باب معرفی حضرت بی ‌بی حکیمه خاتون (سلام الله علیها) دیگر خواهر مکرمه ایشان که در گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد واقع است نیز به همگان معرفی و در بین کتب این جشنواره معنوی قرار می ‌گرفت.
تاجگردون، اظهار امیدواری کرد این جشنواره با استقبال خوبی از سوی مردم استان و دوست داران امام هشتم شیعیان مواجه تا از برکاتش بهره کافی برده شود.
جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه های پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در همه استان های کشور در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار