۴۰ عنوان برنامه در ۳۳ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اجرا میشود.
کد خبر: ۴۳۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶ 31 May 2017
به گزارش تابناک آذدبایجان غربی؛زاهدی،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این برنامه ها در قالب ۵ محور فرهنگی،هنری،ادبی،دینی و علمی  در ۳۳ مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و با شعار تابستان به یاد ماندنی در کانون  اجرا میشود.
وی افزود: در بخش برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان و با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با این ماه پرفضیلت، برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که با شعار "بوسیدن روی ماه خدا" اجرا خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی تصریح کرد: جشن تکلیف برای روزه اولی ها، خاطره نویسی از اولین سحر و اولین روزه، معرفی و آشنایی با شب های قدر، مشارکت برای برپایی افطاری، برگزاری چند کارگاه ادبی و هنری با موضوع ماه مبارک رمضان مانند نقاشی از سفره سحری و افطاری و ... از مهم ترین برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان کانون خواهد بود.

زاهدی به برنامه های ویژه ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اشاره و گفت: امسال ۳۳ برنامه مختلف در ۳۰ مرکز ثابت و سیار کانون و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی و شخصیت بنیانگذار انقلاب برگزار خواهد شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی اضافه کرد: در جشنواره رضوی امسال که در ۸ بخش کاردستی، نشریه نگاری، کتاب سازی، داستان نویسی، شعر سرایی، پویا نمایی، سرود و قصه گویی برگزار می شود که از ۱۸۶۷ اثر خلق شده از کودکان و نوجوانان ۳۸۳ اثر به دبیرخانه استانی راه یافت که در نهایت ۷۵ اثر برای شرکت در بخش اصلی به دبیرخانه کشوری ارسال شد.
زاهدی ،گسترش و تعمیق فعالیت های پژوهش محور بین کودکان ،تدارک اردوی نشاط آور در بخش شهرستانی و استانی بزرگداشت روز ادبیات در حوزه کودکان و برگزاری بخش استانی  جشنواره بین المللی رضوی در حوزه قصه گویی را از دیگر برنامه های کانون استان برشمرد.
وی در پایان به راه اندازی و  فعالیت پرتال کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت؛پرتال کودک با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فناوری های نوین مانند کتاب های الکترونیک، انیمیشن و ... ایجاد شده و کودکان نیز میتوانند آثار خود را در
آدرس این پرتال ، www.koodak24.ir  به نمایش بگذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار