سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه از اجرای طرح ملی پیمان پیشگیری موثر از اعتیاد در بین جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 02 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،امید زیبایی ،از اجرای طرح ملی پیمان  پیشگیری موثر از اعتیاددر بین جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه  با همکاری ستاد مشترک مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاوه ،درجهت نشاط اجتماعی با هدف ارتقاع این طرح در سطح آگاهی نوجوانان و جوانان در باره اعتیاد وپیشگیری از این معضل خانمان سوز،در واقع خود مراقبتی وکاهش گرایش به اعتیاد خبرداد.

زیبایی افرود:این طرح جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه با مشارکت۷نفر سرگروه و۲نفر مربی که آموزشهای لازم را گذرانده اند برای جوانان ۱۵تا۲۹ سال برگزار میشود.

وی آغاز طرح ملی پیشگیری از اعتباد را ۹ خرداد ماه اعلام کرد وافزود: این طرح تا پنجم تیر ماه سال جاری دادمه دارد ، که قبل ار اجرای طرح مباحث مورد نظر را در غالب  CD در اختیار داوطلبان قرار داده ایم وقرار است در پایان طرح و آزمون گواهی نامه مهارت ۸ساعته به آنان اهدا شود.

سرپرست جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه تاکید کرد:در این طرح نسبت به  آموزش۱۰۰نفر از جوانان ونوجوانان اقدام می شود،وی افزود:داوطلبان پس از گذراندن طرح با حضور سرگروه هادر آزمون آنلاین شرکت نموده ودر همان زمان گواهینامه و نمره قبولی آزمون را دریافت می کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار