رئیس اداره تربیت بدنی مدارس استان یزد گفت: امسال 340 دانش آموز یزدی در رشته های مختلف ورزشی به رقابت ها کشوری اعزام می شوند.
کد خبر: ۴۳۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 03 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مصطفی خلیلی در نشست هماهنگی اعزام دانش آموزان استان به مسابقات کشوری که درسالن شهید ساداتی برگزار شد، افزود: رقابت های کشوری دانش آموزان از نیمه تیرماه در استان های آذربایجان غربی، فارس، خراسان رضوی، کردستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، رامسر و البرز برگزار می شود .
وی ادامه داد: دانش آموزان یزدی دررشته های تنیس روی میز، دو ومیدانی، کشتی پهلوانی، بدمینتون، مینی والیبال، هندبال، فوتسال، بسکتبال، شنا، کشتی آزاد و فرنگی، ژیمناستیک، طناب زنی و بازی های بومی و محلی دراین مسابقات شرکت خواهند کرد.
خلیلی اظهار داشت: 185 دانش آموز پسر و 155 دانش آموز دختر از مقاطع ابتدائی، متوسطه اول و دوم به این رقابت ها اعزام می شوند.
خلیلی در خصوص برگزاری اردوی آمادگی برای تیم های منتخب دانش آموزی استان گفت: این اردوها بعد از برگزاری امتحانات آغاز می شود و 70 نفر از فرهنگیان استان یزد نیز به عنوان سرپرست، مربی و داور دررشته های مختلف به این مسابقات اعزام می شوند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار