مدیر کل آموزش و پرورش گلستان خبرداد:
محمدرضا وطنی از اعزام 53 تیم ورزشی از مدارس استان به مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس کشور که در تابستان سال جاری در استانهای مختلف برگزار خواهد شد خبر داد .
کد خبر: ۴۳۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 03 June 2017
محمدرضا وطنی از اعزام 53 تیم ورزشی از مدارس استان به مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس کشور که در تابستان سال جاری در استانهای مختلف برگزار خواهد شد خبرداد .

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان مدارس استان از بهمن ماه 1395 همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز و تا اردیبهشت ماه 1396 به میزبانی شهرستان های مختلف استان ادامه یافت  . این مسابقات در قالب مدرسه قهرمان و با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی مدارس در رشته های مختلف برگزار شد.

 وی افزود: با مشخص شدن تیم های قهرمان  در هر رشته ورزشی ، اردوهای آماده سازی تیم ها به میزبانی مدارس قهرمان در هر شهرستان آغاز شده و مقدمات اعزام دانش آموزان به مسابقات کشوری با پیگیری مدیران محترم ادارات آموزش و پرورش شهرستانهای استان فراهم گردیده است .

وطنی بیان کرد: از 53 تیم ورزشی استان گلستان تعداد 28 تیم از دانش آموزان پسر و 25 تیم از دانش آموزان دختر در رشته های ورزشی فوتسال ، والیبال ، هندبال ، بسکتبال ، تنیس روی میز ، بدمینتون ، شطرنج ، طناب زنی ، شنا ، ژیمناستیک ، دو و میدانی ، بومی و محلی در مسابقات ورزشی مدارس کشور که در تیر و مرداد ماه سال جاری در استانهای خراسان رضوی ، فارس ، مرکزی ، آذربایجان غربی ، چهار محال و بختیاری ، قزوین ، کردستان ، مازندران( رامسر ) ، خراسان جنوبی  ، لرستان و ایلام برگزار خواهد شد اعزام می شوند .

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل اجرایی مسابقات شهرستانی و استانی ، مدیران و معلمان تربیت بدنی ، اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی و هیات ورزش دانش آموزی استان ، اسامی مدارس قهرمان را به شرح ذیل اعلام و از برنامه ریزی مطلوب مدیران برای برگزاری اردوهای آمادگی و اعزام دانش آموزان به مسابقات کشوری خبر داد .

لازم به ذکر است که مسابقات ورزشی قرمانی مدارس کشور در سال تحصیلی جاری در رشته های  ورزشی فوتسال ، والیبال ، هندبال ، بسکتبال ، تنیس روی میز ، بدمینتون ، شطرنج ، طناب زنی به صورت مدرسه قهرمان و با استفاده از تعداد محدودی یار کمکی از مدارس دیگر استان و در سایر رشته ها به صورت کانون قهرمان برگزار می گردد .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار