دانش آموزان بسیجی استان فارس از برنامه های اوقات فراغت بهره مند می شوند.
کد خبر: ۴۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 05 June 2015
تابناک فارس: رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس گفت : دوره تربیتی جهاد مقنیه برای 4 هزار و 500 دانش اموز استان فارس در اردوگاه شهید دستغیب و پایگاه امام علی شیراز برگزار می شود.
محمد جعفر دوستدار افزود : دانش آموزانی که در این دوره شرکت می کنند، در شوراهای بسیج دانش آموزی تجربه های خود را در اختیاردوستان خود قرار می دهند .
وی با بیان اینکه طرح مسجد دانش آموزی نیز در دو مسجد شیراز برگزار می شود گفت: در این طرح 500 دانش آموز در دوره های تربیتی، علمی، هنری، معرفتی و بصیرتی شرکت می کنند .
رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس افزود : 1200 دانش آموز بسیجی هم در 65 اردوی جهادی و محرومیت زدایی به محرومان خدمات ارایه می کنند.
دوستدار با بیان اینکه اردوهای طرح هجرت 3 نیز برای دانش آموزانی که مایل به بهسازی کلاس های درس هستند اجرا می شود افزود : در این اردوها که در 150 مدرسه فارس برگزار می شود ، دانش آموزان به بهسازی ، رنگ زدن و مرتب کردن مدارس می پردازند.
وی با اشاره به اینکه در همه حوزه های بسیج، برنامه های فرهنگی، مذهبی و تربیتی اجرا می شود گفت : 60 درصد دانش آموزان استان فارس عضو شجره طیبه بسیج هستند.
خبرگزاری صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار