مدیرکل بنیاد گلستان گفت: امام خمینی(ره) از کم نظیر ترین شخصیت های تاریخ است که با احیا فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از تعالیم فرهنگ عاشورایی در جامعه توانست در مقابل ظلم استبدادگران بایستد.
کد خبر: ۴۳۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ 03 June 2017
مدیرکل بنیاد گلستان گفت: امام خمینی(ره) از کم نظیر ترین شخصیت های تاریخ است که با احیا فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از تعالیم فرهنگ عاشورایی در جامعه توانست در مقابل ظلم استبدادگران بایستد.

علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت:  امام خمینی(ره) از کم نظیر ترین شخصیت های تاریخ ، فیلسوف الهی ، عارف ربانی  و چهره ماندگار تاریخ معاصر بود که با احیا فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از تعالیم فرهنگ عاشورایی در جامعه توانست در مقابل ظلم استبدادگران بایستد.

وی با اشاره به شروع جنگ تحمیلی و نقش امام خمینی (ره) افزود: ایشان بعنوان آموزگاری دلسوز با آموزش  و استفاده از فرهنگ ناب ایثار و شهادت عاشورای امام حسین (ع) توانست در برابر تهاجم کشور های ابر قدرت ایستادگی نموده و برای این فرهنگ دانش آموزانی زیادی را تربیت نماید.

مدیر کل بنیاد با اشاره به ایثار شهدا ادامه داد: دانش آموزانی که امام تربیت نمود حالا خود چهره های ماندگار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و یاد و خاطر آنان در جامعه همیشه زنده است.

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر کشور های زیادی هستند که با افکار آزادی اسلامی با پیروی از انقلاب مردمی ایران در حال مبارزه با ظلم جهانی هستند و این نشان از افکار عمیق و بصیر این مرد الهی بشمار می رود.

علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد گلستان ، امام خمینی (ره) را امام قلب ها دانست و افزود: حضور یک پارچه و پرشور اقشار مردم در زمان انقلاب ، جنگ تحمیلی و وداع نشان از دلدادگی و نفوذ ایشان در قلب های مردم بوده است .

وی با اشاره به نقش راهبردی امام خمینی در قیام پانزدهم خرداد سال 1342 افزود: بی تردید قیام 15 خرداد جنبشی ماندگار و اثر گذار و سر آغاز تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران و مبداء انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار