مدیر جهاد کشاورزی كرمانشاه سطح زیر کشت اراضی این شهرستان را 311 هزار هکتار عنوان کرد و گفت: 66 هزار هکتار از این میزان آبی است.
کد خبر: ۴۳۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 09 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،نوربخش حاتمی، این شهرستان را یکی از قطب‌های کشاورزی در کشور دانست و اظهار داشت: شرایط اقلیمی آب و هوا، بالا بودن میانگین بارش سالانه و وسعت اراضی دلیل این مهم است.

مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه سطح زیر کشت اراضی این شهرستان را 311 هزار هکتار عنوان کرد و افزود: از این میزان 66 هزار هکتار آبی است.

وی با بیان اینکه امسال سطح زیر کشت گندم در اراضی کرمانشاه 112 هزار و 297 هکتار است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود از این میزان سطح زیر کشت گندم 240 هزار تن گندم برداشت شود.

حاتمی سطح زیر کشت جو را 83 هزار هکتار اعلام و بیان کرد: انتظار داریم کشاورزان شهرستان کرمانشاه، امسال 107 هزار تن جو از مزارع خود برداشت کنند.

این مسؤول با بیان اینکه یک‌هزار و 200 هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان کرمانشاه امسال به زیرکشت دانه روغنی کلزا رفته است، اضافه کرد: برداشت این محصول در سال‌های اخیر در شهرستان افزایش قابل توجهی داشته است و امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از سه هزار تن دانه روغنی کلزا در این شهرستان تولید شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار