کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه تعداد کشتی گیران بیمه شده استان را براساس آخرین آمار منتشر شده در پایان سال گذشته، هشت هزار و 171نفر عنوان کرد.
کد خبر: ۴۴۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 12 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک  به نقل از ایرنا،محمدحسین محبی  اظهار کرد: آمار کشتی گیران بیمه شده استان کرمانشاه در پایان سال گذشته و در مقایسه با سال 94 که هفت هزار و 327ورزشکار بوده حدود 11.5 درصد رشد نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: هیات کشتی کرمانشاه از لحاظ تعداد ورزشکاران بیمه شده در بین 48 هیات ورزشی استان رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

محبی در ادامه از کسب 95 مدال رنگارنگ توسط کشتی گیران کرمانشاهی در سال گذشته خبر داد و گفت: 91 مدال از این تعداد در مسابقات کشوری و چهار مدال نیز در مسابقات جهانی کسب شده است.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: در بخش مدال های جهانی کسب شده رتبه پنجم و در بخش مدال های کشوری نیز رتبه چهارم را در بین 48 هیات ورزشی استان کسب کرده ایم.

وی تصریح کرد: همچنین تیم های کشتی کرمانشاه در سال گذشته 11 مقام اول تا سوم در مسابقات کشوری و منطقه ای کسب کرده اند که هفت مورد مقام قهرمانی بوده، 2 عنوان مقام نایب قهرمانی و 2 عنوان نیز مقام سومی بوده است.

محبی خاطرنشان کرد: با مقایسه رتبه های کسب شده توسط تیم های کشتی کرمانشاه در سال های 95 و 94 خوشبختانه شاهد رشد 57 درصدی کسب مقام ها بوده ایم.

وی در پایان اظهار کرد: هیات کشتی کرمانشاه در کسب مقام های قهرمانی در بین هیات های ورزشی استان رتبه اول، در کسب مقام نایب قهرمانی رتبه هفتم و در کسب مقام سوم نیز رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار