سجاد بهرامی : بر این اساس روزانه چهل هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل تاکسی در مناطق شهری یاسوج جا به جا می شوند.
کد خبر: ۴۴۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳ 12 June 2017
مدیر عامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: بر اساس داده های آماری از هر سه نفر ساکن در مناطق شهری یاسوج یک نفر از تاکسی استفاده می کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ سجاد بهرامی روز دوشنبه در نشست مدیران شهری یاسوج افزود: بررسی ها نشان می دهند که دانش آموزان، کارکنان و خانواده ها به ترتیب بیشترین شمار استفاده کننده از ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی را تشکیل می دهند.
وی اظهار داشت: بر این اساس روزانه چهل هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل تاکسی در مناطق شهری یاسوج جا به جا می شوند.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: هم اینک یک هزار و ۴۸ دستگاه تاکسی شناسنامه دار کار حمل و نقل شهروندان در یاسوج را به صورت شبانه روزی ​بر عهده دارند.
وی افزود: برای ارائه خدمات به شهروندان یاسوجی ۱۴ نقطه شهری به ایستگاه سواره رو و تاکسی اختصاص یافته و ۳۱ خط تاکسی فعال شده است.
بهرامی تاکید کرد:با این حال ناوگان تاکسیرانی بیشترین خدمات را در حوزه حمل و نقل درون شهری یاسوج بر عهده دارند.
وی به برگزاری دوره های آموزشی اشاره کرد و گفت: کلاس های آموزشی برای آشنایی رانندگان تاکسی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تکریم شهروندان برگزار شده که ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی را به دنبال داشته است.
وی افزود: تقویت ناوگان تاکسیرانی، ارتقاء خدمات ویژه به شهروندان و نو سازی کامل ناوگان تاکسیرانی از جمله طرح های در دست اجرای این سازمان است.
شهر یاسوج ۱۴۰ هزار جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار