مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان بوئین زهرا از کمک هفت میلیارد و ۹۷ میلیون ریالی مردم این شهرستان به ایتام تحت حمایت خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 13 June 2017
علی قهرمانی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: سال گذشته برای اجرای طرح شوق زیارت و اعزام مددجویان تحت حمایت شهرستان بوئین زهرا به مشهد مقدس و عتبات عالیات از محل کمک خیران و نیکوکاران بیش از ۶۳۶ میلیون و۴۲۶ هزار ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه پرداخت زکات در جامعه باعث ایجاد عدالت اقتصادی می شود، اظهار کرد: مردم نوعدوست شهرستان بوئین زهرا در سال گذشته با پرداخت ۲۴ میلیار ریال زکات توانستند بخش زیادی از مشکلات نیازمندان شهرستان را رفع کنند.

وی با اشاره به کمک مردم و نیکوکاران به ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا طی سال گذشته، تصریح کرد: بیش از هفت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۷۲۶ هزار ریال توسط مردم خیر بوئین زهرا به صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام تحت حمایت این شهرستان کمک شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اجرای طرح محسنین در این شهرستان خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار شهرستان بوئین زهرا برای حمایت از فرزندان محسنین تحت حمایت این شهرستان، طی سال گذشته بیش از سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی مساعدت کرده اند.

وی میزان صدقه پرداختی توسط مردم شهرستان بوئین زهرا را بیش از پنج میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال  اعلام کرد و گفت: همچنین خیران بوئین زهرایی بیش از هشت میلیارد و ۹۵۵ میلیون ریال به مراکز نیکوکاری این شهرستان برای رسیدگی به امور نیازمندان مساعدت کرده اند.

قهرمانی  پرداخت تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان به تعداد ۸۵ نفر به مبلغ هفت میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، پرداخت  تسهیلات اشتغال از محل قرض الحسنه بانک ها به ۳۲۲ نفر به مبلغ ۴۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان بوئین زهرا در سال گذشته عنوان کرد.

وی یادآورشد: امروز خانواده مددجو نیازمند استقلال در درآمدزایی و قطع وابستگی به کمک دیگران است که این هدف بدون اشتغال محقق نمی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار