غلامحسین کاظمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: شعارچگونگی رابطه ی انسان با محیط زیست را بیان می کند، که به منظور تکریم محیط زیست با همکاری سازمان بسیج و کارکنان اداره کل محیط زیست و شهرستان پاکسازی طبیعت در منطقه حفاظت شده * چروبر* بیستون انجام شده است.
کد خبر: ۴۴۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 14 June 2017
غلامحسین کاظمی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:  دستگاههای اجرایی و‌عموم مردم جهت آشنایی با تنوع محیط زیست و رایگان از موزه ی تنوع زیستی بازدید کرده و همچنین در هفته محیط زیست از باغ پرندگان بازدید کردند.
 
وی نقش محیط زیست سالم را در زندگی ما موثر دانست و‌گفت:  محیط زیست کشور ما نیز دستخوش ناملایمان بسیاری شده است، و دراین  اداره های مختلف هریک از شهرستان ها اقدام به اجرای برنامه های مختلف جهت آشنایی مردم چگونگی ارتباط با محیط زیست و تنوع محیط زیست کرده اند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد:  به مناسبت هفته ی محیط زیست سیستم انرژی خورشیدی در پاسگاههای محیط زیست( تالاب هشیلان ) اجرا شد.

کاظمی با اشاره به اینکه عواملی از قبیل افزایش جمعیت و وضعیت خاص جغرافیایی، و عدم توجه به زیست محیطی بحران های بسیاری را متوجه آن کرده است، افزود: تخریب جنگل ها، آلودگی هواو آبها و....همه ناشی از این تغییرات است.

این مسئول به شعار * من با طبیعتم* اشاره کرد و گفت:  این شعار بدین معنا است که مردم یاد بگیرند به نحوه ی مناسبی از محیط زیست استفاده کنند و همراه با محیط بانان در حفظ و بهسازی محیط زیست بکوشند.

 او در ادامه اظهارداشت: محیط زیست  هدیه  خداوند است، و این گونه نباشد که ما هرگونه بخواهیم از آن استفاده کنیم بلکه در راستای داشتن محیط زیستی سالم و سرسبز تر تلاش کنیم که ابتدا نگرش مثبت را نسبت به محیط زیست در زندگی فردی و اجتماعی خویش بکار ببریم و سپس برای حل مشکلات زیست محیطی اجتماع بکوشیم.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار