کد خبر: ۴۴۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 15 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛مدیر کل  مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان یزد گفت: طرح اوقات فراغت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای یزد با شعار  هر ایرانی یک مهارت  اول تیرماه آغازمی شود.

افضلی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مهارت آموزی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، گفت: طرح اوقات فراغت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای یزد با شعار  هر ایرانی یک مهارت  اول تیرماه آغازمی شود.

وی  با تأکید بر بهره جستن از اوقات فراغت تابستان برای مهارت آموزی، افزود: با توجه به ارائه آموزش رایگان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای باید جوانان و نوجوانان در راستای تحقق موضوع تفاهم نامه با آموزش وپرورش (هر ایرانی یک مهارت) از این فرصت در مهارت آموزی استفاده کنند.

افضلی  با بیان اینکه تمام رشته های دلخواه دانش آموزان و دانشجویان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای راه اندازی شده است،

مدیر کل  مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان یزد گفت: در این دوره آموزشی سرویس نگهداری خودرو، تعمیر لوازم خانگی برقی، تدوین فیلم، معرق کاری چوب، کاربری شبکه اینترنت، نقاشی مدادرنگی، طراحی لباس، دوخت کیف چرم و سایر موارد ضروری به کارآموزان آموزش داده می شود.

 افضلی تصریح کرد : تمامی این دوره های آموزشی به صورت کاملاً رایگان برگزار می شود و در پایان دوره آموزشی و در صورت قبولی در آزمون های مربوطه گواهینامه بین المللی به شرکت کنندگان اعطا می شود.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که علاقه مند به شرکت در دوره های آموزشی می باشند دعوت می شود تا با مراجعه به آدرس اینترنتی www.portaltvto.com جهت ثبت نام اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار