رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه گفت: باید استعدادیابی در باشگاه های پرورش اندام جدی گرفته شود.
کد خبر: ۴۴۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 20 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حسین شیروانی ، اظهار کرد: بیشترین مخاطب باشگاه های ورزشی در سطح استان مربوط به باشگاه های بدنسازی است که در حال حاضر حدود 20 هزار نفر روزانه در سطح 400 باشگاه بدنسازی استان فعالیت ورزشی می کنند.
 
وی ادامه داد: بعید می دانم در هیچ رشته ورزشی دیگری چنین حجمی از ورزشکاران وجود داشته باشد.
 
شیروانی افزود: بدنسازی و پرورش اندام در واقع یک رشته ورزشی مادر و پایه ای است  و باید در قالب چنین باشگاه هایی به استعدادیابی ورزشکاران با توجه به توانایی و تناسب اندامشان پرداخته شود.
 
رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه گفت: اگر استعدادیابی خوبی در سطح باشگاه های پرورش اندام صورت نگیرد و ورزشکاران مستعد به رشته های مختلف سوق داده نشوند، اغلب این استعدادها هدر می روند.
 
شیروانی تاکید کرد: متاسفانه در حال حاضر استعدادیابی خوبی در سطح باشگاه های پرورش اندام صورت نمی گیرد و اغلب جوانان و نوجوانان بدون هیچ برنامه خاصی، فقط مشغول پرورش اندام خود هستند.
 
وی با بیان اینکه استان کرمانشاه پتانسیل بسیار بالایی در رشته های مختلف ورزشی همچون وزنه برداری دارد، گفت: در سطح استان کرمانشاه فقط یک باشگاه وزنه برداری در مقابل 400 باشگاه پرورش اندام وجود دارد، لذا نیاز است مسئولین استان به سمت توسعه باشگاه های ورزشی رشته های مدال آوری همچون وزنه برداری بروند.
 
رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه گفت: باید استعدادیابی در باشگاه های پرورش اندام جدی گرفته شود، چرا که در این باشگاه ها می توان استعدادهای بسیاری برای رشته های مختلف در سطح استان کشف کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار