فرمانده انتظامی استان به نقش مهم و تاثیر گذار خانواده کارکنان در تامین نظم و امنیت اشاره کرد و گفت: با توکل بر خدا و با تلاش شبانه روزی همکاران و همراهی خانواده ها، آرامش موجود در جامعه تداوم و ارتقا خواهد یافت.
کد خبر: ۴۴۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 20 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی " در مراسم ضیافت افطاری که با حضور سرهنگ "علیرضا مرزبانی" جانشین انتظامی استان و جمعی از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان ناجا و نیز خانواده کارکنان انتظامی شهرستان صحنه برگزار شد، نقش نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت عمومی جامعه را بسیار پررنگ ارزیابی کرد.

وی در ادامه به نقش مهم و تاثیر گذار خانواده کارکنان در تامین این نظم و امنیت اشاره کرد و گفت: با توکل بر خدا و با تلاش شبانه روزی همکاران و همراهی خانواده ها، آرامش موجود در جامعه تداوم و ارتقا خواهد یافت.

سرهنگ "فرزاد اکبری" فرمانده انتظامی شهرستان صحنه نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور سردار فرمانده انتظامی استان و هیئت همراه و سایر حاضران در ضیافت افطار، خاطرنشان کرد: در نظر داریم که برنامه های تجلیل از کارکنان و خانواده آنان، محدود به اینگونه مراسمات نباشد و در آینده نیز ادامه یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار