سید مهدی حجازی در گفتگو با تابناک:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک فرا رسیدن عید سعید "فطر"، به امدادگران ، خانواده بزرگ امداد و مردم استان گفت: عید سعید فطر تنها عيد كسي است كه خداوند روزه‏اش را پذيرفته و شب زنده‏ داري‏ هایش را سپاس گزارده است.
کد خبر: ۴۴۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 26 June 2017
سید مهدی حجازی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: حمد و ستایش مخصوص خداوندی است که ماه خود، رمضان، ماه روزه، ماه اسلام، ماه پاکیزگی، ماه تصفیه و ماه قیام(برای عبادت و شب زنده داری) را یکی از آن راههای احسان و نیکی  قرارداد.

وی با بیان اینکه عید فطر از بزرگترین جشن‌های ملی و مذهبی رایج و برجسته در میان مسلمانان جمهوری اسلامی ایران است، افزود: ایزد متعال را سپاس و ستایش می گویم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس بار دیگر، با یاری از درگاه مهر بی نهایتش به آرامشی روحانی دست یابیم.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه با آرزوی  قبولی طاعات و عبادات همه مومنان روزه دار ، خانواده بزرگ امداد و سپاس و قدردانی از زحمات بی دریغ امدادگران پر تلاش در ماه مبارک رمضان،اظهارداشت:  امید است با استعانت از درگاه باری تعالی، ملت های مسلمان با چنگ زدن به ریسمان الهی وحدت کلمه و تمسک به پیام های حیات بخش قرآن کریم شاهد، پیروزی اسلام در جهان باشیم.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار