تابناک: سالهاست که ایران مجری برگزاری جشنواره های مختلفی داخلی و خارجی است که علارغم صرف هزینه های سنگین و میلیارد اما تنها امتیاز آن ایجاد فرصت و انگیزه برای قشری از افرادی که خروجی دندان گیری برای ارتقا فرهنگ جامعه ندارد.
کد خبر: ۴۵۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 29 June 2017
تابناک اصفهان: برگزاری جشنواره های مختلف که می تواند یک برند معتبر برای کشور باشد و ضمن انگیزه دادن برای مخاطبان آن ، سبب ارتقا فرهنگ جامعه در آن حوزه باشد و همچنین بازار فروش و جذب سرمایه های خارجی را ایجاد کند باوجودی که سالیان سال است که جشنواره های موضوعی تکرار می‌شود اما به گردهمایی ها و همایش هایی تبدیل شده که در یک مقطعی از زمان گردهم می آیند و هیچ یک از آثار نمایشی در ان خروجی برای اجتماع ندارد.

با وجودی که بیشترین انتقال فرهنگ و تمدن هر کشور از طریق فیلم و سینما و تئاتر و رسانه های صوتی و تصویری به جهانیان ارائه می شود و حتی مردم ایران بیشترین تاثیر پذیری را از صدا و سیما و سینماها دارند اما تولید فیلم این سالها بدون هیچ یپش زمینه فکری قوی ساخته می شود.

فیلم هایی که کمتری میزان استانداردها را دارد به طوری که حتی قابل پخش در سطح بین المللی نیست و امروز گروه های مختلف تشنه فیلم هایی هستند که بتوانند نیازهای آنها را اقناع کند.

برگزاری جشنواره های موضوعی که با هزینه های میلیاردی برپا می شود کمتر به سمت بازار فروش و جذب سرمایه ها و انتشار و معرفی و ارائه فیلم های قوی رفته است. فیلم هایی که هیچ گاه نه در طول سال  بر روی  پرده سینماها برای عموم مردم می رود و نه اینکه تلویزیون خریدار این دست فیلم ها می شود و بسیاری از فیلم ها در اتاق ارشیو جای می ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار