مدیر گروه فیلم و سینمایی دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه از افتتاح پاتوق فیلم با هدف نمایش و تحلیل فیلم‌های سینمایی خبر داد و گفت: پنج‌شنبه‌های هر هفته آثاری با حضور علاقمندان رشته سینما و هنرمندان عرصه فیلم، در این پاتوق به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 01 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،کیوان شمشیربیگی  از افتتاح پاتوق فیلم با هدف نمایش و تحلیل فیلم‌های سینمایی خبر داد و اظهار داشت: هدف این است هر هفته به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده در این پاتوق، نمایش فیلم داشته باشیم.

مدیر گروه فیلم و سینمایی دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه ادامه داد: پنج‌شنبه‌های هر هفته آثاری با حضور علاقمندان رشته سینما و هنرمندان عرصه فیلم، به نمایش گذاشته می‌شود و توسط متخصصان عرصه فیلم و هنر نقد و بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه هر هفته در این گردهمایی به مرور یک سبک از سینما پرداخته می‌شود، گفت: ابتدا قصد داشتیم این مکان فقط برای دانشجویان و علاقمندان رشته سینما دایر شود، ولی با توجه به فعالیت سینمای فرهنگ و هنر، ورود برای عموم آزاد است.

شمشیربیگی اضافه کرد: پنج‌شنبه‌های هر هفته ساعت 17 تا 20 در این پاتوق مباحثی علمی و ارزشمندی از سوی متخصصان این عرصه در مورد نقد و بررسی فیلم‌ها مطرح می‌شود که می‌تواند در غالب‌ها و سطوح مختلف با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار