نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با انتقاد از افزایش 3 برابری قیمت سوخت گفت: وضعیت خور و اسکله دیلم در شأن صیادان و لنجداران این شهرستان نیست.
کد خبر: ۴۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 08 June 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دیلم در ارتباط با مشکلات صیادان دیلم با بیان اینکه شمال استان به لحاظ برخی از امکانات در حوزه‌های مختلف فراموش‌شده است، اظهار داشت: به‌ تازگی شاهد تغییر و تحولاتی در شهرستان دیلم هستیم.

وی وضعیت خور و اسکله دیلم را در شأن صیادان و لنجداران این شهرستان ندانست و گفت: از روزی که به‌عنوان نماینده مشغول به خدمت شدم، تیم کارشناسی را تشکیل، و به دیلم اعزام شد تا با یک کار کارشناسی شده مسائل و مشکلات را شناسایی کند که به حول خداوند این کار باعث عمرانی و آبادانی در حال حاضر شده است.

 جمیری با انتقاد از افزایش قیمت سه برابری سوخت اظهار داشت: زمانی که صادرات و واردات نباشد صیادان و لنجداران که تنها راه امرارمعاش آن‌ها همین کار است با مشکلات بسیاری در زندگی خود مواجه می‌شوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به تلاش دهیاران دیلم گفت: باید با دیدی یکسان به تمام روستاها توجه داشته باشیم و توزیع منابع در روستاها به‌صورت عادلانه صورت گیرد.

جمیری با بیان اینکه باید تغییراتی در شاخص‌ها صورت داده شود، ابراز داشت: این تغییرات به معنی آن است، برخی از طرح‌ها شامل روستاهای کم‌جمعیت شود و بتواند به عمران و آبادانی آن‌ها کمک کند.

وی با اشاره به موضوع جاده‌های روستایی اظهار داشت: موضوع جاده‌های روستایی را پیگیر هستم و آن را با مسئولین مربوطه در سطح کشور و استان منتقل کردم، بحث مشکل اراضی در روستاها در همه روستاها وجود دارد و نیازمند پیگیری است.

این نماینده مجلس بابیان اینکه درک شرایط امروز در دفاع از ارزش‌ها وظیفه است و باید به‌درستی انجام گیرد، ابراز داشت: کاستی‌ها و ضعف‌هایی که وجود دارد از سوی مدیریت ما مسئولان بوده که منظور آن حقیقت واقعی نظام است که هیچ ضعف و کاستی ندارد.

جمیری با بیان اینکه در طول این سه سال خدمت در مجلس سعی کردم تفاوتی بیان شهرستان‌های حوزه انتخابیه قائل نشوم، گفت: همه این سه شهرستان را به یک‌میزان نگاه می‌کردم و تقریباً هر یک ماهی یک‌بار در طول این سه سال در شهرستان دیلم حضور داشتم.

این نماینده مجلس با اشاره به بازدید از بیمارستان دیلم ادامه داد: پس از بازدید از بیمارستان تغییرات خوبی مشاهده شد البته بازهم نیازمند کار و تلاشی بیشتر است، اتاق عمل، زایشگاه، توسعه فضای بهداشتی و درمانی و حضور پزشکان متخصص از جمله تغییرات در این حوزه است.

جمیری به اعتبارات تبصره 22 اشاره کرد و گفت: از محل اعتبارات تبصره 22 که با نظر بنده توزیع می‌شد، 10 میلیارد ریال را برای همین بیمارستان در نظر گرفتیم و حدود دو میلیارد و 500  میلیون ریال با مکاتبه‌های انجام‌شده از جای دیگر جذب و این باعث تحولی در این حوزه شد.

وی در خصوص دخالت بیگانگان و تجاوز ظالمانه ارتجاع منطقه به ملت‌های آزاده و مبارز، اظهار داشت: امروز مسلمانان با الهام از سیره مبارزاتی حضرت امام (ره) در میدان نبرد با تروریست‌های تکفیری و متجاوزین سعودی مظلومانه مجاهدت می‌کنند و به شهادت می‌رسند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نقش ایران اسلامی و تأثیر حضور میلیونی عاشقان امام (ره) در سالروز رحلت آن بزرگوار گفت: پیام راهیان مرقد امام پایداری و ایستادگی در خط نورانی امام و مقاومت در برابر استکبار جهانی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار