فرماندار تبریز با بیان اینکه خیّران مدرسه ساز علاوه بر ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی، نقش اساسی درجهت فرهنگ سازی و سوق دادن نیکوکاران به رفع نیازهای تعلیم و تربیت در جامعه دارند، از برگزاری نخستین جشنواره خیران مدرسه ساز در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۴۵۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 02 July 2017
نخستین جشنواره خیران مدرسه ساز شهرستان تبریز 15 تیرماه برگزار می شود
به گزارش تابناک تبریز از فرمانداری شهرستان تبریز، رحیم شهرتی فر در جمع اعضای هیئت مدیره مجمع خیّران مدرسه ساز شهرستان تبریز اعلام کرد : در زمان حاضر 120 میلیارد ریال برای رفع خطر از مدارس و تجدید بنای اماکن آموزشی شهرستان لازم است و دولت به تنهایی قادر نخواهد بود این رقم را تامین نماید ؛ بنابراین لازم است اشخاص نیکوکار در این راستا همیار سیستم آموزشی باشند.
وی تعلیم و تربیت صحیح را اصلی ترین راهکار کاهش جرم در جامعه دانست و گفت: هرگونه تحول فرهنگی و اجتماعی از تعلیم و تربیت صحیح ایجاد می شود و تامین فضاهای آموزشی مناسب ضروری است.
فرماندار تبریز با تقدیر از خیّران مدرسه ساز و پیشگام شدن آنها در امر خداپسندانه مدرسه سازی، اطمینان داد دستگاه های دولتی تمام و کمال همراه و یاور آنها در این راه خواهند بود.
در این دیدار اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان تبریز ضمن دعوت رسمی ار فرماندار برای حضور در اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز این شهرستان ، گزارشی از روند برگزاری جشنواره ارائه نمودند.
نخستین جشنواره خیّران مدرسه ساز شهرستان تبریز روز پنج شنبه 15 تیرماه سال جاری برگزار می شود.
700 هزار دانش آموز در هشت هزار مدرسه تبریز تحصیل می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :