عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: وحدت رویه عامل اساسی استحکام و موفقیت شوراهای اسلامی شهر محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 02 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،سالار احمدزاده  اتخاذ وحدت رویه در بین اعضای شوراها را عامل اصلی استحکام و‌موفقیت شورای اسلامی شهر دانست و‌ اظهار داشت: از کارویژه‌های اساسی شورای شهر تفاهم داشتن با یکدیگر، انسجام و اتحاد قوی در رای بین اعضا، تخصص و تعهد، انتخاب شهردار  شایسته  است.

عضو اصلی شورای شهر کرمانشاه شوراهای اسلامی شهر و روستا را نماد کامل مشارکت مردم در امور شهر دانست و گفت: شوراها نماد خدمات‌رسانی به جامعه شهری است.

احمدزاده با بیان اینکه اگر کارگروهی و تیمی در شوراها وجود نداشته باشد فعالیت‌ها و خدمات مناسبی انجام نخواهد شد بیان کرد: شوراها نماد نظارت مردم بر امور شهر است به این معنا که اگر شوراهای شهر و روستا نباشد مردم نمی‌توانند بر امور شهری نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر یک از نمایندگان باید کار ویژه‌های شوراها را به خوبی برای مردم تعریف و در زمان آوردن رأی نیز با مدیریت صحیح هدف خود را برای تکامل و توسعه شهری بیان 

گفت: در دوره گذشته بسیاری از بازگشایی معبرها به تصویب رسیده و بلوارهایی که بازگشایی شده شامل بلوار انتهای کیهانشهر، بلوار خلیج فارس، بلوار محیط زیست، بلوار چاله‌چاله که از شریان‌های اساسی عبور و مرور شهروندان برای جابه‌جایی از مکانی به مکان دیگر است.

احمدزاده با بیان اینکه عملکرد و جایگاه‌های شوراها در هر عرصه باید در افق چشم‌انداز مناسبی طراحی شود  گفت: برنامه‌های هر یک از اعضای شورای شهر در صورت هدفمند بودن، کارآمدی و انسجام از حمایت حداکثری برخوردار خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه وحدت رویه و هماهنگی خوبی بین اعضای شورای شهر با خیلی از ارگان‌های نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح در این دوره شوراها وجود داشته است.

احمدزاده از پیشرفت مناسب ساماندهی پروژه آبشوران کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: اکنون وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه بسیار مناسب است و قسمتی از این پروژه در ناحیه خیابان نواب پیشرفت صد درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه اکنون از بار ترافیکی میدان کاسته و این ترافیک بر روی خیابان چالسخان قرار گرفته است عنوان کرد: نقش‌آفرینی  شوراها و پای کار بودن این افراد در تحقق اقتصاد مقاومتی ورودی تولید داخلی و اشتغال‌زایی جوانان بسیار حائز اهمیت است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار