انیمیشن «عروسک چینی بابا» ساخته علی زارع قنات نوی بعنوان نماینده ایران در یازدهمین جشنواره بین المللی «BOSTON PALESTINE FILM FESTIVAL» به نفع کودکان مظلوم فلسطین به نمایش در می آید.
کد خبر: ۴۵۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 03 July 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:کارگردان این اثر سینمایی با اشاره به اینکه شهر کمبریج  مهرماه سال جاری میزبان پویانمایی «عروسک چینی بابا» است، عنوان کرد: این جشنواره که همه ساله در حمایت از کودکان فلسطینی در شهر کمبریج برگزار می شود انیمیشن یادشده را به علت روایت دردناکش در از دست دادن پدر برای کودکان انتخاب نموده است.

زارع قنات نوی با اعلام اینکه درآمد فروش بلیط این جشنواره به کودکان فلسطینی تعلق می گیرد، افزود:همچنین این اثر کاندیدای بهترین تریلر سومین جشنواره بین المللی BARCELONA PLANET FILM FESTIVAL  شده است که اواخر تیرماه در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می شود.

انیمیشن «عروسک چینی بابا» که اقتباسی آزاد از داستان کوتاه عروسک چینی بابا نوشته هوشنگ گلشیری است به روایت دختری می پردازد که زندانی و کشته شدن پدر نویسنده اش را بوسیله عروسک های مادرش بازگو می کند . این انیمیشن طی سه سال طراحی و ساخته شده است . سبک انیمیشن فیلم، روتوسکوپی و دو بعدی است که برای اولین بار با چنین حجمی در ایران به اجرا درآمده است.

علی زارع قنات نوی با همکاری مدرسه کارگاهی سینما و گلبرگ فیلم در حال حاضر انیمیشنی با موضوع دفاع مقدس و مستندی در مورد شهر شیراز را در دست تولید دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار