معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بیش از ۵۰ درصد حق زمین‌های شهرکهای صنعتی مجانی است و در نواحی زاگرس ۵ در صد پیش پرداخت و در ۴ سال تقسیط می‌شود و همچنین ۶ ماه تا یک سال تنفس دارد.
کد خبر: ۴۵۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 04 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، علی یزدانی، در مراسم تجلیل از صنعتگران نمونه استان کرمانشاه، افزود:فعالان در شهرک های صنعتی اگر نخبه و ایثار گر باشند، ۱۰ درصد دیگر به تخفیفات اضافه می شود.

وی خاطر نشان کرد:در بازدیدهایی که از صنایع کشور داشته ام همه مطالب یا در حوزه نظام بانکی یا مالیاتی و تامین اجتماعی بوده که یک تلاش جمعی  وهم گرایی کلی برای حل این بحران ها نیازبوده و است.

یزدانی  تصریح کرد:صنعتگران داخل شهرکهای صنعتی سال  ۹۵مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان جریمه شده بودند،  و بر حسب سیاست اقتصاد مقاومتی وچار چوب سیاست دولت تدبیر وامید از ۴۰۰ میلیارد تومان ۹۰ درصد تخفیف و بخشودگی قرار دادیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  تاکید کرد: در ۸۰ درصد شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی کشورهیچ گونه حق افزایش قیمتی ارتقا نداریم و در سال گذشته علی رغم همه محدودیت‌ها  بیش از ۴۰۰۰ و ۳۱ قرار داد جدید بسته ایم.

وی  اظهار داشت:طرح دو فوریتی برای نظام بانکداری در اختیار دولت  بوده و برای اصلاح نظام بانکداری،   اصلاح مالیاتی و تامین اجتماعی دولت لایحه داده است، اما بسیاری از قوانین کارگری مخالف این لایحه هستند.


یزدانی ابراز داشت: استان کرمانشاه یکی از مرکز تولید  است و در سال جاری در سه ماهه اول سال۳۰۵ واحد جدید در  داخل شهرها و نواحی به بهره برداری رسیده است ومتعهد شده ایم امسال ۱۳۰هزار شغل مستقیم در داخل شهرکها ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینترنتی شدن بازار فروش معتقد بود اگر به بازار فروش از طرف مسئولان توجه نشود بسیاری ار این بازارها از بین می رود.

یزدانی افزود: برای مناطق کمتر توسعه یافنته مانند کرمانشاه که نرخ بیکاری بالا است با توجه به سیاست دولت در حمایت از امر توسعه در این استانها ۱۰۰ درصد هزینه را تامین می کنیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار