رئيس پليس آگاهي استان كرمانشاه از كشف 210 هزار نخ سیگار به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 05 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ محمدرضا اميري گفت: به دنبال دریافت اخباری مبني بر اينکه عده اي از قاچاقچيان سودجو اقدام به خريد يک محموله سيگار خارجي از اکراد عراقي نموده و قصد انتقال آن را به استان كرمانشاه دارند، موضوع در دستور کار كاراگاهان اداره مبازره با قاچاق كالا و ارز این پلیس قرار گرفت.
 
وي در ادامه بيان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتي مسير تردد و نوع خودرو حامل کالاي قاچاق شناسایی و تيم عملياتي اداره مبارزه با قاچاق به موقعيت ورودي غربي شهر كرمانشاه اعزام شد.

سرهنگ امیری افزود: با کنترل نامحسوس جاده ای، خودرو سواري تيبا حامل کالاي قاچاق شناسایی و متوقف شد.
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو تعداد 210 هزار نخ سیگار قاچاق که فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف که به بنا به نظر کارشناسان ارزش این محموله 2 میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ امیری با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این زمینه، خاطرنشان کرد: : متهم پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه تحويل مقامات قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه هدف از برخورد با قاچاق کالا را افزايش کسب و کار، رونق توليد داخلي و احساس امنيت شغلي شهروندان ايراني و همچنين رضايتمندي مسئولان از پليس عنوان کرد و از شهروندان خواست: براي مقابله با اقدامات سودجويانه قاچاقچيان، کماکان همکاري لازم را با پليس داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار