دبیر هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمانشاه از اعزام تيم آفرود كرمانشاه برای حضور در رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور به میزبانی استان کردستان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 06 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمدجواد کرانی  از برگزاری رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور به میزبانی هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کردستان خبر داد.

دبیر هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان کرمانشاه ادامه داد: راند اول مسابقات کشوری آفرود با حضور بیش از 15 استان و 20 تیم، صبح و بعدازظهر روز جمعه، 16 تیرماه به صورت مهارتی با همکاری هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان دیواندره در پیست تخصصی آفرود این شهر برگزار می‌شود.
ر
وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان براساس حجم موتور در کلاس‌‌های زیر 2 هزار و 500 سی‌سی(کلاس اول)، زیر سه هزار و 500 سی‌سی(کلاس دوم)، زیر چهار هزار و 500 سی‌‌سی(کلاس سوم) و بالای چهار هزار و 500 سی‌سی(کلاس چهارم) در مسافتی 2 کیلومتری به یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

کرانی از اعزام تیم آفرود کرمانشاه برای حضور در مسابقات کشوری دیواندره خبر داد و گفت: امید حاصلی(کلاس اول)، مرتضی نوری‌الاصل و وریا فریدی(کلاس دوم)، صابرخسروی و نجم‌الدین ویسی(کلاس سوم)، سیدصادق فاطمی، زکریا بهرامیرزایی و فرشاد ملکی(کلاس چهارم) اسامی نفرات تیم کرمانشاه برای حضور در راند اول مسابقه آفرود قهرمانی کشور دیواندره است.

این مسؤول ضمن آرزوی موفقیت برای آفرودرهای استان کرمانشاه، تصریح کرد: فرهاد دانه‌زن به عنوان مسؤول فنی و امید حاصلی نیز به عنوان سرپرست، هدایت تیم آفرود کرمانشاه را در این دوره از رقابت‌ها برعهده دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار