مدیرکل هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت:مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد کشور با همدلی و همراهی مناسب مازنی ها در روستای کارمزد سواکوه برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰ 07 July 2017
خبرگزاری شبستان:  مجتبی میرزایی نسب، مدیرکل هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در روستای کارمزد سواکوه مازندران به خبرنگار شبستان گفت: برنامه بسیار مناسبی در استان مازندران برگزار شد و همدلی و همراهی مناسبی رقم خورد.
 
 
 
وی با اشاره به شروع برنامه از گلزار شهدا، تصریح کرد: تجدید میثاق با شهدا نشان داد که اجرای برنامه فرهنگی مبتنی بر زنده کردن ارزش های اسلامی است و امید داریم که فعالیت مناسبی در طول برگزاری مراسم اوقات فراغت اجرایی شود.
 
 
 
میرزایی نسب در ارتباط با وضعیت اعتباری کانون های مساجد کشور بیان کرد: اعتبارات هر استان متناسب با تعداد کانون‌ها و  بر اساس برنامه‌ها اختصاص پیدا می کند.
 
 
 
وی با اعلام اینکه درقالب برنامه‌های حمایتی و متناسب با طرح و برنامه اعتبارات اختصاص پیدا می‌کند، خاطر نشان کرد: دست یابی به اهداف تعیین شده دور از ذهن نیست در کنار منابع اعتباری، حمایت های مردمی در سطح روستاها نیز انجام می شود.
 
 
 
میرزایی در ارتباط با کمک دستگاه‌های اجرایی کشور برای برپایی طرح اوقات فراغت، گفت: اگر این همراهی از جانب دستگاه های اجرایی وجود نداشت امکان ادامه برنامه‌ها وجود ندارد.
 
 
 
وی با اعلام اینکه انتظار می رود که دستگاه‌های اجرایی پشتیبانی لجستیکی و حمایت های لازم در برپایی اردوها را در دستور کار خویش قرار دهند، گفت: برپایی کلاس های مناسب در جوار مساجد از اقدامات حمایتی است که ارگان‌ها و نهادها می توانند در کنار کانون مساجد کشور قرار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار