مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه، از راه‌اندازی آرشیو الکترونیکی پرونده‌ها در این سازمان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 09 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از  کرمانشاه، روز سجاد سلیمانی با بیان اینکه در زمينه ساماندهي، اسكن و تبديل بايگاني هاي دستي و كاغذي به بايگاني الكترونيكی سازمان از ابتدای سالجاری اقدامات لازم را انجام دادیم، اظهار داشت: با اجرای آرشیو الکترونیکی اسناد، دسترسی به پرونده های تاکسیرانان و امور مربوطه با سهولت و سرعت بیشتری انجام می شود و امنیت و حفاظت بیشتری از اطلاعات موردنیاز در پرونده کاری تاکسیرانان صورت میگیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، از جمله مزایای مدیریت آرشیو الکترونیکی اسناد به پشتيباني و مستندسازي تصميم سازيهاي مديريتي، ايجاد تطابق و بهره وري در مديريت و امور جاري سازمان، مديريت اسناد منابع انسانی، مديريت اسناد حقوقی و اعمال انواع  گروه بندی پروندها و اسناد اشاره کرد و افزود: بدیهی است که سازمانها جهت ادامه فعاليتها، تبادل با محيط و تامين قابليت پاسخگويي ناگزير به ايجاد، نگهداشت و استفاده از مدارك معتبر، قابل اطمينان و همچنين حفظ امنيت آنها در هر مدت زماني كه لازم است، هستند و در سازمان تاکسیرانی نیز با حدود 9400 تاکسی این ضرورت بسیار احساس می شد. 

سلیمانی تأکید کرد: بكارگيري يك سيستم كه كليه فعاليتهاي مربوط به اسناد و مدارك را پوشش داده و بتواند نقطه قابل اتكائي در تامين نيازهاي اطلاعاتي بخشهاي مختلف سازمان باشد ضروري به نظر مي رسد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار