نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولتمرادن دولت یازدهم هنوز نمی‌توانند برآورد مالی و زمانی درستی از زمان اتمام یک پروژه داشته باشند، گفت: مجمع نمایندگان فارغ از جناح بندی‌های سیاسی به‌صورت جدی پیگیر مسائل استان هستند.
کد خبر: ۴۵۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 11 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سید‌قاسم جاسمی، اظهار داشت: پروژه قطار کرمانشاه که از چند سال پیش در دستور کار دولت قرار گرفته بود و مقرر بود در دولت یازدهم به بهره‌برداری برسد.

 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان در جریان سفر سال گذشته رئیس‌جمهور به کرمانشاه و در جلسه شورای اداری استان برای تکمیل پروژه قطار کرمانشاه مصوب شد که به گفته وزیر راه 200 میلیارد تومان تاکنون به این پروژه اختصاص یافته ولی هنوز این پروژه تکمیل نشده که به نظر بنده هزینه‌هایی که گفته شده در پروژه‌های دیگر صرف شده است.

وی ادامه داد: خبری از قول استاندار که گفته بود تا پایان فروردین 96 سوت قطار در کرمانشاه شنیده می‌شود نیست، حال تیرماه 96 را سپری می‌کنیم و این موجب تاسف است که دولتمرادن دولت یازدهم هنوز نمی‌توانند برآورد مالی و زمانی درستی از زمان اتمام یک پروژه داشته باشند و هر روز یک قول جدید به مردم می‌دهند و به آن عمل نمی‌کنند.

جاسمی در پایان با اشاره به جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور در تاریخ 27 تیرماه سال گذشته و اختصاص اعتبار 999 میلیارد تومانی به کرمانشاه، افزود: مجمع نمایندگان فارغ از جناح بندی‌های سیاسی به‌صورت جدی پیگیر این مساله هستند که آیا استاندار توانسته این مقدار اعتبار را جذب کند یا خیر، اگر توانسته در کجا هزینه شده و اگر نتوانسته، چرا؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار