رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان كرمانشاه از برگزاری مسابقات مچ‌اندازی بانوان قهرمانی کشور به میزبانی شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 12 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسین شیروانی از برگزاری نخستین مسابقات مچ‌اندازی بانوان قهرمانی کشور به میزبانی شهر کرمانشاه خبر داد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه ادامه داد: مسابقات مچ‌اندازی بانوان قهرمانی باشگاه‌های استان‌ 27 تیرماه جاری ساعت هشت صبح در سالن شهید بهشتی واقع در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه ثبت‌نام برای حضور در این دوره از رقابت‌ها برای یک رشته 50 هزار تومان و برای 2 رشته 100 هزار تومان است، ادامه داد: دارا بودن شناسنامه عکس‌دار و کارت‌ملی، ارایه معرفی‌نامه از سوی باشگاه هنگام وزن‌کشی و داشتن بیمه ورزشی از مدارک لازم برای حضور در این دوره از مسابقات است.

شیروانی ادامه داد: وزن‌کشی 27 تیرماه جاری ساعت هشت تا 10 صبح در سالن شهید بهشتی انجام و به همه اوزان یک کیلو تخفیف داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها بین اوزان 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80، 80+ کیلوگرم در 2 گروه چپ دست و راست دست برگزار می‌شود، تصریح کرد: حکم و مدال به ورزشکاران برتر و کاپ قهرمانی به تیم‌های نخست تا سوم رقابت‌های این دوره اهدا و نفرات برتر با نظر کمیته فنی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

این مسؤول در پایان، گفت: هزینه اسکان به عهده تیم‌های شرکت کننده است و باید تاریخ صدور کارت بیمه ورزشی باید 72 ساعت قبل از شروع مسابقات مچ‌اندازی بانوان قهرمانی باشگاه‌های استان‌ باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار