استاندار قم:
استاندار قم با تاكيد بر ضرورت فراهم نمودن زمينه هاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، خواستار تسريع در ساماندهي گلزارهاي شهداي استان قم شد.
کد خبر: ۴۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 10 June 2015
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در جلسه کمیسیون ساماندهی گلزارهای شهدای استان طي سخناني انقلاب اسلامي را مرهون رشادت هاي شهدا و ايثارگران دانست و افزود: مسئولین باید با ایجاد زمینه های حفظ یاد وخاطره اين بزرگواران، وظیفه ای را که بر عهده دارند ادا کنند.

استاندار قم افزود:جوانان برومند ایران اسلامی با نثار جان خود از ميهن اسلامي محافظت كردند و اکنون باید فرصت بوجود آمده را مغتنم بدانیم و تمام توان خود را در بهبود این فضاهای معنوی و ملی صرف کنیم.

نماينده عالي دولت در استان استمرار انقلاب اسلامي را نتيجه ي استقامت و دعای خیر والدین شهدا و ایثارگران دانست و تصريح كرد: ساماندهی گلزارهای شهدا بعنوان یکی از نمادهای ملی کشور وظیفه تمام سازمان ها و دست اندر کاران می باشد.

استاندار قم با اشاره به اجر معنوی صرف هزینه و اعتبار در زمينه ي زنده نگه داشتن ياد شهدا افزود:شایسته است با بازسازی سازی و تکمیل زیرساخت های گلزارهای شهدا در مناطق کم برخوردار استان، فضایی مناسب را برای گرد همایی مردم شهید پرور و نیز برگزاری مراسمات معنوی و ادعیه بر سر مزار شهدا فراهم آوریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار