مدیراجرائی برگزاری پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوان در استان کرمانشاه از ارسال یک هزار و ۸۶۱ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 13 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ کامران رضایی از ارسال یک هزار و ۸۶۱ اثر به دبیرخانه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوان با عنوان «شبدیز» در کرمانشاه خبر داد و گفت: این جشنواره در ۳ بخش فیلم، فیلمنامه و عکس در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش فیلم  مجموعا ۴۵۶ اثر ارسال شده که از این تعداد ۲۴۴ اثر داستانی، ۱۰۵ اثر مستند، ۷۹ اثر تجربی و ۲۸ اثر پویا نمایی بوده است.

مدیراجرائی برگزاری پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوان در استان کرمانشاه، تعداد آثار ارسالی در بخش عکس را نیز ۱۰۶ مجموعه عکس اعلام کرد و گفت: یک هزار و ۷ قطعه عکس از ۲۳۰ عکاس در قالب ۱۰۶ مجموعه ذکر شده به این جشنواره ارسال شده است.

وی از ارسال ۲۲۶ اثر فیلمنامه ای در بخش آزاد و ۲۶ اثر در بخش ویژه یا اقتباسی این جشنواره خبر داد.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان، شبدیز ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری با حضور استان‌های البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و کرمانشاه در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار