بمناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب از کارکنان ادارات تامین اجتماعی و بهزیستی تجلیل شد.
کد خبر: ۴۵۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 15 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری گیلانغرب،سرپرست فرمانداری شهرستان  با  قدردانی از زحمات و تلاشهای مجموعه کارکنان خدوم این حوزه پرداخت ماهیانه هفت میلیارد وهفتصد وهشتاد میلیون ریال  بابت تعهدات بلندمدت ، مستمری ها و بیمه بیکاری  توسط اداره تامین اجتماعی شهرستان گیلانغرب را تنها بخشی از گستردگی کار و فعالیت  صادقانه کارکنان این دستگاه برشمرد و گفت: ارائه خدمات دهی الکترونیکی به مشتریان گامی مهم در راستای برنامه دولت الکتونیک  است  که در شهرستان گیلانغرب بصورت صددرصد فراهم شده است.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان گیلانغرب نیز  با اشاره به اینکه اداره تامین اجتماعی شهرستان گیلانغرب  در  ارزشیابی های چندسال اخیر  بعنوان دستگاه  برتر برگزیده شده.
گفت: این عناوین با ارزشیابی ها و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی در فاصله سالهای 93  و94 در بین شعب هم تیپ در سطح کشور  بین 70 شعبه بوده که این اداره توانست رتبه برتر کشور را نیز بدست آورد.

وی اظهار کرد: در ارزیابی و رتبه بندی بعمل آمده شعبه گیلانغرب از تیپ 5 به تیپ 4 ارتقاء یافته است  رضا همتی افزودتامین اجتماعی شعبه گیلانغرب در حوزه خدمات غیرحضوری (دریافت لیست حق بیمه و فیش پرداخت حق بیمه، بیمه شدگان مشاغل آزاد، اختیاری، رانندگان و کارگران ساختمانی) موفق شد با برقراری هم افزایی سازنده و مستمر با مخاطبین سازمان و همچنین تدوین برنامه ها و راهکارهاری مناسب، در زمره شعب پیشرو استان کرمانشاه باشد.


 وی تصریح نمود:هدف از اجرای طرح  تحقق اهداف دولت الکترونیک و خدمات دهی به جامعه تحت پوشش است ضمن اینکه مزایایی چون صرفه جویی در وقت، هزینه ها، سوخت و نیز کاستن از سفرهای درون شهری وکاهش آلودگی شهرها نیز در این طرح وجود دارد.

رییس اداره تامین اجتماعی گیلانغرب اظهارداشت :صد درصد کارفرمایان شهرستان گیلانغرب هم اکنون لیست کارکنان خود را بصورت غیرحضوری و اینترنتی ارسال می نمایند همچنین در بخش وصول بدهیهای معوق نیز در سالهای اخیر و نیمه نخست امسال رشد قابل توجه ای داشته است.

به گفته وی کل جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی اصلی و تبعی (اجباری، اختیاری، مشاغل آزاد، مستمری بگیران و...) بیش از 14 هزار تن است.

  وی گفت: رییس اداره تامین اجتماعی شهرستان گیلانغرب همچنین از میسر شدن دریافت و پرداخت فیش های حق بیمه مربوط به مشاغل آزاد و بیمه های اختیاری به روش غیر حضوری داد.

همتی گفت: اداره تامین اجتماعی گیلانغرب در هر ماه هم اینک  تمامی 364 کارگاه فعال شهرستان  لیست حق بیمه و دستمزد را بصورت  به صورت الکترونیکی ارائه می نمایند.

  سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب در ادامه از اداره بهزیستی نیز بازدید واز خدمات کارکنان این اداره تجلیل نمود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار