آخرین جلسه هماهنگی میان سرپرستان تیم های حاضر در اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دختران در دانشگاه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ 15 July 2017

اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه های سراسر کشور در بخش دختران از صبح فردا(یکشنبه) به مدت 3 روز و به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می شود.
بر همین اساس و برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها، جلسه هماهنگی میان دکتر محمد پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، دکتر علی حبیب اللهی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران، مسولان فنی مسابقات،داوران با سرپرستان تیم های حاضر در این رقابت ها برگزار شد.

در این گردهمایی پورکیانی با تاکید بر حمایت مدیران عالیرتبه وزارت علوم از توسعه ورزش دانشگاهی در جهت افزایش نشاط و شادابی در میان جمعیت میلیونی دانشجویان کشور گفت: تمامی اقدامان لازم برای برگزاری خوب اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه های سراسر کشور انجام شده و بدون شک شاهد رقابت هایی جذاب و تماشاگرپسند خواهیم بود.
مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری افزود:این برای اولین بار است دانشگاه های سراسر کشور در این رقابت ها شرکت دارند که همین امر بر اهمیت این رقابت ها افزوده است و قصد داریم این رقابت ها بصورت منظم و با مشارکت هر چه بیشتر دانشگاه ها در سال های بعد نیز برگزار شود.
همچنین علی حبیب اللهی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه تهران نیز بر آمادگی کامل دانشگاه تهران برای میزبانی از این المپیاد گفت: تمام سعی ما این است این رقابت ها خاطره خوبی برای همه ورزشکاران دانشجو، سرپرستان تیم ها، داوران و تمامی دست اندرکاران باشد.

اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشگاه های سراسر کشور در بخش پسران نیز از اول مرداد به مدت 3 روز به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار