کد خبر: ۴۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 10 June 2015
رییس کمیسون بهداشت و سلامت شورای شهر کرج گفت: زمین هایی با کاربری درمانی و خدماتی، شناسایی می شوند و اطلاعات این اراضی در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

صادق باغستانی در گفتگو با مهر، از شناسایی زمین های با کاربری درمانی و خدماتی و معرفی این زمین ها به سرمایه گذاران خبر داد و گفت: در این طرح جدید زمین هایی با کاربری درمانی و خدماتی، شناسایی  اطلاعات این اراضی در اختیار سرمایه گذاران قرار داده می شود.

وی افزود: با این مطالعات اشخاص علاقمند به سرمایه گذاری در بخش های سلامت، درمان و خدمات شهر می توانند برای ایجاد چنین بخش هایی در کرج پیش قدم شوند. این سری اقدامات برای توسعه متوازن خدمات در سطح شهر و جلوگیری از ترافیک و آلودگی هوا و اتلاف وقت صورت می گیرد.

باغستانی ادامه داد: اجرای این طرح امکان بهره وری از برخی زمینها را برای احداث مراکز درمانی و بیمارستان امکان پذیر می کند. شناسایی زمین ها با کاربری درمانی و خدماتی در مناطقی مانند کیانمهر، فردیس و کلاک که فاقد بیمارستان مجهز هستند تاثیرگذار است. احداث مراکز درمانی در مناطق فاقد امکانات نیاز شهروندان به مرکز شهر را برطرف می کند.

رییس کمیسون بهداشت و سلامت شورای شهر کرج گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح افزایش سرانه های خدماتی در سطح شهر است. احداث مراکز درمانی در مناطق محروم شهر کاهش سفرهای درن استانی را بدنیال دارد.

کارخانه زباله سوز و بازیافت زباله های ساختمانی در کرج  احداث شود

این مسئول ادامه داد: در همین خصوص جلساتی با معاونت شهرسازی شهرداری کرج و همچنین املاک و سرمایه گذاری برگزار شد و از آنها خواسته شد تا زمین هایی با کاربری درمانی را به شورا معرفی کنند.

وی در ادامه پیگیری ایجاد پارکینگ های دائمی و جدید و همچنین احداث کارخانه زباله سوز نخاله ها ساختمانی را در دستور کار اعلام کرد و گفت: زمین های مورد نظر در شهر برای ایجاد پارکینگ های موقت و دائمی شناسایی و اقدامات لازم انجام می شود.

باغستانی با اشاره به آغاز هفته محیط زیست گفت: برای کاهش آلودگی های زیست محیطی، قرار است یک کارخانه زباله سوز و بازیافت زباله های ساختمانی در کرج  احداث شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه پیگیری لازم در خصوص احداث کارخانه زباله سوز نخاله های ساختمانی در کرج انجام شده است، گفت: با سرمایه گذار مربوطه قرارداد منعقد شده است. به زودی این پروژه آغاز می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار