سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از چاپ ۲۹ عنوان کتاب طی ۳ ماهه اول امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 23 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ پریسا محمدی از چاپ ۲۹ عنوان کتاب طی ۳ ماهه ابتدایی امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۱ عنوان با شمارگان ۱۹ هزار و ۷۵۰ نسخه کتاب های تالیفی، ۴ عنوان با شمارگان ۴ هزار نسخه کتب ترجمه ای، ۳ عنوان با شمارگان ۳ هزار و ۵۰۰ نسخه کتب گردآوری شده و یک عنوان نیز با شمارگان ۵۰۰ نسخه در سایر حوزه ها بوده است.

وی تصریح کرد: از کتاب های چاپ شده ۳ عنوان در بخش ادبیات، ۵ عنوان داستان، ۹ عنوان شعر، ۲ عنوان آشپزی، یک عنوان روانشناسی، ۲ عنوان اخلاقی- مذهبی، یک عنوان فلسفه، ۲ عنوان تاریخی، ۲ عنوان آموزشی، یک عنوان علمی و یک عنوان اجتماعی بوده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از چاپ ۶ عنوان از کتب مذکور توسط نشر دیباچه، ۳ عنوان انتشارات کرمانشاه، یک عنوان نشر فریماه، ۴ عنوان نشر مولف، ۶ عنوان نشر طاقبستان، ۵ عنوان نشر گلچین ادب، ۲ عنوان موسسه کوثر، یک عنوان نشر سرانه و یک عنوان نشر تلیاب به چاپ رسیده است.
وی تعداد صفحات چاپ شده کل کتابها را ۶ هزار ۲۶۲ صفحه عنوان کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار