سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب از پلمب کارخانه تولید خوراک آبزیان این شهرستان به دلیل تخلفات متعدد بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 27 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، دکتر مالک عظیمی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: کارخانه تولید خوراک آبزیان شهرستان سرپل ذهاب به دلیل داشتن چندین مورد تخلف بهداشتی و عدم توجه به رفع نواقص بهداشتی پلمب شد.

وی عدم حضور مسئول فنی بهداشتی در کارخانه فوق را یکی از تخلفات این کارخانه عنوان کرد و افزود: عدم درج تاریخ تولید وانقضاء بر روی کیسه های محصولات تولیدی و نیز منقضی شدن پروانه بهداشتی کارخانه از دیگر موارد تخلف کارخانه مذکور است.

این مقام مسئول افزود: با این وجود و نقایص موجود با اخذ حکم قضایی از دادستانی، کارخانه فوق پلمب گردید و تا زمانی که نقایص ذکر شده رفع نشود فک پلمب به هیچ وجه انجام نمی گیرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب همچنین به پرورش دهندگان آبزیان و افرادی که قصد تهیه خوراک آبزیان دارند توصیه کرد که حتما به درج تاریخ تولید و انقضاء بر روی کیسه ها توجه داشته باشند.

دکتر عظیمی همچنین تاکید کرد: آبزی پروران خوراک مورد نیاز خود را حتما از مراکز معتبر و مجاز تهیه کرده و توجه کنند که برخی مراکز که فاقد مجوز باشند در ساعات غیراداری اقدام به ثبت سفارش می کنند؛ لذا با حساسیت بیشتری اقدام به خرید کنند.

وی بیان داشت: افرادی که از شهرستان های دیگر اقدام به خرید می کنند با شبکه دامپزشکی مکاتبه کرده تا از عدم وجود هرگونه مشکلی در خصوص مراکز مطمئن شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار