جمیری مطرح کرد؛
مهمترین اقدامات انجام شده در چغادک از زمان ورود به مجلس نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم چغادک به مهمترین اقدامات انجام شده در چغادک از زمان ورود خود به مجلس اشاره کرد.
کد خبر: ۴۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 13 June 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع مردم شهر چغادک باتوجه به شعار سال بر همدلی و همزبانی بین مسؤولان و مردم تاکید کرد، و گفت: همواره به جهت پیشبرد اهداف و اعتلای این نظام به همدلی و همزبانی نیازمندیم و اگر کاری در چغادک صورت گرفته حتما با حمایت مردم و مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

جمیری با بیان اینکه باید همه توان و نیروی خود را در راستای حل مشکلات بکار گرفت، اظهار داشت: اگر کسی لطمه ای به این وفاق بزند قطعا بیش از آنکه فکر می کند به پیشرفت کار لطمه زده است و این همدلی است که سبب پیشرفت کار و حل مشکلات می شود.

 وی بیان کرد: مردم شهر چغادک با ایمان و اعتقادی که دارند به یک شهر الگو تبدیل شده اند و حتما کسانی که با تکیه بر امامت زندگی می کنند عزت خود را از خداوند دریافت خواهند کرد و به عنوان ملتی نمونه در می آیند.
جمیری با بیان اینکه ایران و نظام آن به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده است، گفت: کسانی که زیر سایه اسلام زندگی می کنند سرافراز خواهند بود و حتی اگر آنان را تحریم کنند و سختی هایی را به آنها روا دارند اما آنان با عزت هستند.

وی افزود: امروز شهری با همین ایمان و اعتقاد داریم و وظیفه داریم در مقابل این مردم متدین کار خود را انجام و خدمتگزار آنان باشیم.

 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: از زمان ورود به انتخابات مجلس عهد بستم که جز برای رضایت مردم از هیچ کوششی دریغ نکنم اما حتما نقصان هایی در کار بوده اما همواره تلاش کردیم که به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنیم.

جمیری با بیان اینکه همواره به مسؤولان در سطح کشور و استان تاکید کردم که این وضعیت شهر چغادک در خور شأن مردم آن نیست و باید تلاش شود که خدمات بهتری به این مردم ارائه شود، به موضوع ارتقای شهر چغادک به بخش اشاره کرد و اظهار داشت: همواره به موضوع ارتقای این شهر تاکید کردم و این مساله یکی از مسائلی است که به جدیت آن را تعقیب کرده ام.

وی افزود: در اواخر دولت قبل کارهای خوبی برای ارتقای چغادک صورت گرفت اما با روی کار آمدن دولت جدید و با این نگاه که قصد دارند تقسیمات کشوری را اصلاح کنند همه موارد را در کل کشور متوقف کردند اما با مکاتبات و رایزنی هایی که در وزارت داشتیم قرار شد این موضوع را به گونه ای حل کنند و شهر چغادک را در اولویت نسبت به سایر شهرهای کشور جهت ارتقا به بخش قرار گرفت.

 عضو مجمع نمایندگان استان گفت: اگر این ارتقا انجام شود بسیاری از مسائل و مشکلات چغادک حل خواهد شد.

جمیری به مشکل فاضلاب این شهر اشاره کرد و افزود: جلساتی زیادی را با وزیر نیرو و معاون آن داشتیم که سرانجام معاون وزیر سفری را به شهر چغادک آمد و از نزدیک این موضوع را بررسی کرد و متعاقب آن نشستی در استانداری برگزار شد.

این نماینده مجلس درباره بحث عمرانی این شهر بیان کرد: جلسات متعددی برای این موضوع گرفته شد و نتایجی خوبی را به همراه داشت و مصوب شد که تا زمان ارتقای این شهر، دولت در بحث بودجه کمکی را در حوزه عمرانی به چغادک کند که بر اساس آن مقرر شد مبلغ 10 میلیارد ریال به چغادک کمک شود که تاکنون مبلغ 8 میلیارد آن پرداخت شده است؛ از محل تبصره 22 نیز مبلغ 3 میلیارد ریال به چغادک داده شد.

 وی درباره موضع گازرسانی در چغادک گفت: با تاکیدی که شرکت گاز صورت گرفت مشکل چغادک به لحاظ گازرسانی حل شده است.

جمیری به مساله آموزش در این شهر اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه آموزش کمبودهایی وجود دارد اما با پیگیری هایی که صورت گرفت توانستیم مجوز احداث مدرسه را از ستاد اجرایی امام برای ساخت مدرسه در شهر چغادک بگیریم تا مدرسه ای در این شهر ساخته شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی درباره موضوع بهداشت و درمان چغادک افزود: درمانگاه این شهر اصلاحاتی انجام شد اما معتقد هستیم که این درمانگاه کفاف و پاسخگوی این مردم نیست؛ در هفته گذشته نشستی را با وزیر بهداشت و درمان داشتم که درخصوص توسعه درمانگاه با نظر دانشگاه علوم و پزشکی بوشهر وضعیت درمانگاه چغادک مطلوب تر شود.

 وی گفت: همواره در نطق ها و تذکرات و جلسات با مسؤولان مسائل و مشکلات و شایستگی های مردم چغادک را منتقل کرده ام و مسؤولان به این معنا توجه دارند.

جمیری درباره بالا رفتن قیمت سوخت و افزایش سه برابری قیمت آن ابراز کرد: مساله سوخت به شدت مردم را نگران کرده است و در همین راستا در هفته ای که گذشت این موضوع را دنبال کردیم و انشاءالله بتوانیم با همراهی نمایندگان استان های خوزستان و هرمزگان کارهایی را انجام دهیم که این نگرانی مردم مرتفع شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار