جشنواره ملی شعر رضوی جوانه‌ها از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در بیرجند با اعلام نفرات برتر از بین ۶۱۰ اثر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۷۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 01 August 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی شامگاه دوشنبه در اختتامیه جشنواره ملی شعر رضوی جوانه‌ها اظهار داشت: امسال برای نخستین بار موضوع جشنواره شعر در استان را به جشنواره شعر رضوی تغییر دادیم و در این راستا 3 شب شعر استانی در سه شهرستان فردوس، قاین و خوسف برگزار شد.

احمد محبی تصریح کرد: در این جشنواره بالغ بر 610 اثر از 215 شاعر از سراسر کشور از 18 استان در قالب شعر کلاسیک و آزاد به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی بیان کرد: بر اساس نظرات داوران تمام اشعار از لحاظ کیفی و کمی وضعیت مطلوبی داشته است که آثار و اشعار این جشنواره شامل 59 اثر در قالب کتاب جوانه‌های شعر رضوی تجمیع و ارائه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: دواران این جشنواره از اساتید برجسته کشوری و استانی شامل مصطفی رحمان‌دوست، سعید عندلیب و افسانه شعبان‌نژاد بوده‌اند.

در پایان مراسم این جشنواره سه اثر برگزیده جشنواره شعر رضوی جوانه‌ها به ترتیب سید علی‌اکبر سلیمانی از کهگیلویه و بویراحمد، پیام جهانگیری از اردبیل و خانم الهه صفری از آذربایجان غربی به عنوان مقام‌های برتر تجلیل شد و همچنین از دانشنامه حضرت امام رضا(ع) نیز در این مراسم رونمایی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار