در اوزان 50، 55 و 57 کیلوگرم
سه رزمي‌كار ملي‌پوش استان قم در تركيب تيم ملي مردان و بانوان ايران به پيكارهاي 2017 ووينام قهرماني جهان اعزام شدند.
کد خبر: ۴۷۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 02 August 2017
به گزارش تابناک قم، بعد از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم‌های ملی ووینام مردان و بانوان کشورمان زیر نظر کادر فنی این تیم، سرانجام ترکیب تیم اعزامی ایران به این رقابت‌ها مشخص شد و سه ملی‌پوش استان قم نیز در جمع نفرات اعزامی قرار گرفتند.

اعزام سه ملی‌پوش هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم به مسابقات جهانی 2017 ووینام در حالی انجام می‌گیرد که ملی‌پوشان رزمی قم از مدت‌ها قبل در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برند تا از دوازدهم تا شانزدهم مرداد ماه برابر حریفان خود از کشورهای مختلف دنیا به میدان بروند.

این در حالی است که پیکارهای ووینام قهرمانی جهان از روز پنجشنبه هفته جاری به میزبانی کشور هند به انجام می‌رسد و چهره‌های شاخص رزمی دنیا در این سبک، برای کسب عناوین برتر اوزان مختلف به میزبانی شهر دهلی‌نو برابر یکدیگر به میدان خواهند رفت.

در ترکیب تیم ملی اعزامی کشورمان به مسابقات ووینام جهانی در هند، سه رزمی‌کار اوزان منهای 50، 55 و 57 کیلوگرم نیز عضویت دارند، در حالی که دو نفر آنها در بخش بانوان و یک ملی‌پوش در تیم می آقایان با سابقه کسب مدال از دوره‌های قبل پیکارهای جهانی اعزام می‌شوند.

سمانه یوسف‌زاده در وزن منهای 50 کیلوگرم و مریم داورپناه در وزن منهای 55 کیلوگرم عضو تیم ملی ووینام بانوان ایران هستند و علی مختاری که در رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان در کشور فرانسه سابقه کسب مدال دارد نیز به نمایندگی از قم در وزن منهای 57 کیلوگرم عضو تیم ملی است.

در سال 1392 بود که چهارمین دوره رقابت‌های ووینام قهرمانی جهان در شهر پاریس برگزار شد و تیم ملی ایران در حالی بین تیم برتر ووینام جهان قرار گرفت که چهار تن از ووینام‌کاران استان قم نیز در جمع مدال‌آوران این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و یکی از آنها علی مختاری عضو فعلی تیم ملی بود.

علی مختاری در آن سال تنها ملی‌پوش ووینام قم در ترکیب تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی فرانسه که در بخش فرم با حریفان خود به رقابت پرداخت و با وجود شایستگی برای کسب مقام قهرمانی و نشان طلا، سرانجام به عنوان نایب‌قهرمانی و نشان نقره بسنده کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار