کد خبر: ۴۷۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 04 August 2017
معاون عمرانی استاندار گفت: علاوه بر تشکیل پرونده، افراد مطلع احضار شدند و دادگاه به دنبال تعیین دقیق مقصر یا مقصرین اصلی حادثه است.

فرامند هاشمی‌زاده در گفتگو با خبرنگار رهیاب درباره آخرین وضعیت پرونده کشته شدن علی بروایه در چاه فاضلاب با بیان اینکه بررسی پرونده در دادگاه نیاز به طی شدن فرآیند است، اظهار داشت: این حادثه منجر به کشته شدن یک نفر شده است و باید علت این حادثه به صورت دقیق مشخص شود.

وی با بیان اینکه باید اجازه دهیم فرآیند دادگاه برای مشخص شدن علت دقیق این حادثه طی شود، گفت: کارها در حال پیش رفتن است و علاوه بر تشکیل پرونده، افراد مطلع احضار شدند و دادگاه به دنبال تعیین دقیق مقصر یا مقصرین اصلی حادثه است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه هنوز حکمی درباره این پرونده صادر نشده است، افزود: با توجه به دستور استاندار در این‌باره، کمیته‎‌ای به ریاست معاون عمران استاندار تشکیل شد و گزارش این کمیته هم به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

وی بیان کرد: قبل و بعد از حادثه به صورت تأکیدی و بخشنامه‌ای به دستگاه‌های مسئول در ساماندهی این چاه‌ها دستور داده شد که اقداماتی برای جلوگیری از این اتفاقات انجام دهند و برای کسانی که به این تذکرات بی توجه هستند، تنبیهات و مجازاتی در نظر گرفته شد و ما امیدواریم این اقدامات سبب جلوگیری از تکرار این حوادث شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار