رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه گفت: سجاد غلامی‌ سیاه‌بیدی قهرمان ارزنده، تنها نماینده کرمانشاهی در وزن 125 کیلوگرم بزرگسالان پاور ليفتينگ و ددليفت مسابقات آسيا و اروپا با رشادت 2 مدال طلا کسب کرد.
کد خبر: ۴۷۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ 05 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسین شیروانی  اظهار داشت: مسابقات پاورلیفتینگ و ددلیفت آسیا و اروپا با حضور 11 کشور در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد.

رئیس هیأت پرورش اندام و بدنسازی استان کرمانشاه گفت: سجاد غلامی‌ سیاه‌بیدی قهرمان ارزنده، تنها نماینده کرمانشاهی در وزن 125 کیلوگرم بزرگسالان پاور لیفتینگ و ددلیفت مسابقات آسیا و اروپا با رشادت 2 مدال طلا کسب کرد.

وی با بیان اینکه غلامی پاورلیفتینگ رو در مجموعه 820+ کیلوگرم و در تک‌لیفت 320 کیلوگرم با غلبه بر حریفان توانست جایگاه نخست را از آن خود کند، افزود: به احتزاز درآورن پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط دلاور کرمانشاهی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا و اروپا، نشان از غیرت و پهلوانی این ورزشکار است.

این مسؤول تصریح کرد: در مجموع 11 کشور حاضر در این دوره از مسابقات به‌ ترتیب ایران‌، ترکیه‌، اکراین مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار