کد خبر: ۴۷۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 08 August 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و مطبوعات محلی مهریز تجلیل شد.
  در ابتدای این نشست  سید رضا آقایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار شهرستان شهید کوروشفر و میر افضلی به ارائه گزارشی از  خبرگزاری ها و نشریات مهریز پرداخت.
آقایی از  مسئولین پایگاههای خبری در جلسه خواست تا با مراجعه به سامانه جامع رسانه های کشور ضمن ثبت پایگاههای خبری خود از تسهیلات و امکانات این سایتها بهره مند شوند.
 در ادامه سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز نیز با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه خبرنگاران در حل مشکلات و معضلات جامعه گفت: خبرنگاری شغل فرهنگی و فرهنگ ساز است و خبرنگاران نماینده بخش وسیعی از جامعه هستند.خبرنگاران باید از یکسو مشکلات جامعه و از سوی دیگر فعالیت های انجام شده توسط مسئولین را اطلاع رسانی کنند.
فرماندار شهرستان مهریز همچنین با تاکید بر لزوم بیشتر حمایت از خبرنگاران گفت:  تجلیل از خبرنگاران نباید به روز خبرنگار محدود شود و انشالله با توجه به فضای همدلی  بین خبرنگاران و پتانسیلهای موجود شهرستان  شاهد رفع مشکلات و ارتقاء سطح فعالیتها باشیم.
حجه الاسلام  محی الدینی امام  جمعه شهرستان نیز با اشاره به کمی ها و کاستی های موجود  در راه فعالیت اصحاب رسانه  از  ایشان خواست که همچنان در راه اعتلای آرمان های انقلاب و رهبری و سرافرازی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش  کنند.
 در پایان خبرنگاران شهرستان  از مشکلات راه فعالیت خود سخن گفته و نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با ارتقاء حوزه خبر در شهرستان مطرح نمودند.
گفتنی است  از کلیه خبرنگاران شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار