استاندار کرمانشاه خبرنگاری را شغلی مقدس و شایسته تکریم دانست.
کد خبر: ۴۷۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 09 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، اسدالله رازانی در مراسم روز خبرنگار، افزود:شغلی که باعث تعالی انسانها، اصلاح و بینش و رفتار انسانها باشد می تواند اهمیت پیدا کند و انسان می تواند مقدس برشمرد که معلمی، پزشکی و خبرنگاری از این دسته مشغول اند. 
 
وی خاطر نشان کرد: خواهش ما این است که آیینه رسانه‌ها نیز کج و معوج نباشد، بلکه اشکالات را به درستی به ما بنمایانند.واگر در استان کرمانشاه هدف توسعه همه جانبه است، ما از این هدف فاصله داریم  وظیفه رسانه حرکت در این مسیر است. 

استاندار کرمانشاه نصریح کرد: در استان ما دستاوردهایی ارزشمندی رخ داده و اخیرا شاهد برخی از آنها بودیم .

رازانی اظهار داشت: راه آهن و شبکه ریلی را یک زیرساخت مهم در توسعه استان است که بدون شبکه ریلی حرکت در مسیر توسعه غیر ممکن و یا سخت است.

وی افزود:خبرنگاران نقش مهمی در انعکاس موفقیت ها و نواقص هم به مردم و هم مسئولین را دارند و اصحاب رسانه تنها نباید شکست ها، عدم موفقیت ها و نواقص را منتقل کنند و می توانند جوانان را تشویق کنند که تو می توانی موفق باشی، این یک وظیفه سنگین به عهده اصحاب رسانه است. البته مسئولین نیز وظیفه جذب منابع و مدیریت آن را به عهده دارند و نباید به حال خود رها شوند و مسئولین نیز نیاز به انتقاد دارند.  

رازانی ابراز کرد:رسانه ها هم انتقاد کنند هم مسائل را به جامعه منتقل کنند. انتظار داریم رسانه ها روحیه امید را به جامعه القا کنند. همچنین خبر را عینا منتقل کنند و به خاطر بالا رفتن اهمیت خبر از واقعیت خارج نشود که در اینگونه ما حامی شما هستیم. 

 
استاندار کرمانشاه افزود: خواهش ما این است که آیینه شما نیز کج و معوج نباشد، بلکه اشکالات را به درستی به ما نشان دهید .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار