مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:برای تکمیل پروژه مجموعه ورزشی پانزده خرداد کرمانشاه سه و نیم میلیارد اعتبار نیاز دارد تا کامل و قابل استفاده شود.
کد خبر: ۴۷۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 14 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزرای تابناک، ارسلان حسینی  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه افزود: مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد در مقطعی افتتاح شد که نباید این کار انجام می شدولی به  هر دلیلی افتتاح شد و مانند همه پروژه ها نقایص هایی دارد که باید برطرف شود .

وی خاطر نشان کرد:بر اساس یکسری تصمیمات قرار شده اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت  های ورزشی شهرستان و چند هیئت استانی در این مجموعه مستقر شوند.

حسینی تصریح کرد:ماه آینده افتتاح مسابقات بین المللی تهران است که قرار است در  افتتاحیه این مسابقات  از اسبهای کرد  استفاده شود.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه  اظهار داشت:در حوزه جوانان ۱۷ دستگاه تکالیف قانونی خود را انجام نمی دهند، متاسفانه در جلسات مدیران استان شرکت نمی کنند و با فرستادن معاونین و یا کارشناسان خود از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند آنوقت می خواهیم مشکل بیکاری ما حل شود!

وی  گفت: متأسفانه برخی از سالنهای ما دوش ندارند، در سوئد ششصد و شش و نیم درصد مردم ورزش می کنند اما در ایران پانزده درصد مردم ورزش می کنند و از اول المپیک شصت مدال داشتیم، متأسفانه خانواده‌ها برای ورزش فرزندانشان هزینه نمی‌کنند.

حسینی ابراز داشت: وضعیت مواد مخدر، نزاع دسته جمعی، طلاق و خودکشی در استان کرمانشاه بشدت خراب است، و باید با کمک های شهرداری و شورا به حوزه ورزش  که جزیره ای است، مانع این مشکلات شویم و  خیلی بد است که در کلانشهر کرمانشاه پارک بانوان نداریم، تکانی به همه بدهیم و پارک مناسب باید مشخص شود.

وی افزود: لیگ یکی از مولفه های پیشرفت ورزش استان است، در مسابقه فوتبال چند میلیارد هزینه می کنیم  ولی بعد تعداد تماشاگران پنج هزار نفر هم برای دیدن متاسفانه افراد متمکن در استان از ورزش حمایت نکردند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: ستاد بازیهای آسیایی در استان تشکیل شده  و در این حوزه شاخص کشور هستیم یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون برای هفده رشته لحاظ شده که نقطه هدفمان را برای بازیهای جاکارتا عدد چهل و پنج نفر را قرار دادیم


حسینی خاطر نشان کرد: کارت خبرنگاری ورزشی یک ساله حتما صادر می شود آقایان خبر نگار هیچ نیازی به مجوز برای ورود به فضاهای ورزشی ندارند، هیچ کسی حق ندارد مانع خبرنگاران و صدا و سیما شود هر چه میخواهید بنویسید مدیران ما بایدنقد پذیر باشند .

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه  تاکید کرد:حضور و نقش مردم و مسئولان در ورزش  بسار مهم است واقعا باید نگران آینده فرزندانمان در شهر باشیم ، همه دچار مشکلات روحی، روانی و جسمانی شدند، در حوزه توانمندسازی سمن ها باید خیلی کار شود  هر کاری را به سمن ها  بدهیم بنحو احسن و با عشق انجام می دهند لذا باید به سمن ها توجه ویژه شود.

در پایان از خبرنگاران ورزشی نویس استان تجلیل بعمل آمد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار