عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: در حال حاضر گزینه خاصی برای شهرداری مطرح نیست.
کد خبر: ۴۸۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 22 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری استان،دکترسید حجت الله موسوی اجاق با اشاره به برگزاری جلسه مشترک باعضای شورای شهر پنجم با شهردار، گفت: در این جلسه گزارشی از برنامه ها و عملکرد شهرداری ارائه شد.

موسوی اجاق افزود: هدف از این جلسه آشنایی دوستان جدید شورا با عملکرد و برنامه های آتی شهرداری بود و پرسش ها و پاسخ هایی نیز پیرامون برنامه های شهرداری مطرح شد.

موسوی اجاق با بیان اینکه تاکنون فرد خاصی برای شهرداری کرمانشاه مطرح نشده، گفت: تاکنون آقای رضایی شهردار فعلی، تنها گزینه برای تصدی این پست است.

عضو شورای شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: در خصوص ریاست شورا هم تاکنون صحبتی نشده است.

موسوی اجاق با اشاره به خبرهایی پیرامون ایجاد دودستگی میان اعضای شورای شهر پنجم، گفت: اختلافات فکری میان اعضا وجود دارد و این به معنی دو دستگی که به شهر و شهروندان لطمه بزند، نیست.

وی یادآور شد: اگر دو دستگی در روند کار شورا وجود داشته و ادامه یابد، قطعا این لطمه وارد خواهد کرد، اما هنوز جلسه ای تشکیل نشده که بخواهیم ادعای دو دستگی در شورا داشته باشم.

 این عضو شورا افزود: دوستان شورا از قبل جلساتی با هم داشته اند که این بخاطر ارتباطاتی است که از گذشته با هم دارند و نمی توان این امر را به معنای دو دستگی تلقی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار