دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه گفت:بیکاری جوانان تهدیدی برای دولت و کشور ومساله بیکاری جوانان دغدغه اصلی هر خانواده ایرانی است .
کد خبر: ۴۸۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 24 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، اولیاء علی بیگی در اجلاسیه رؤسای خانه‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور که در محل اتاق بازرگانی استان کرمانشاه برگزار شد، افزود:به طور قطع اگر به این موضوع به صورت علمی توجه نشود تهدیدی جدی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امروز با دوراندیشی مقام معظم رهبری، آرامش بین المللی دولت تدبیر و امید، اشرافیت سربازان امام زمان(عج) و فداکاری فرماندهان سپاه در خاورمیانه ای که بوی باروت می دهد، کشور ما در امنیت کامل است.

علی بیگی تصریح کرد: امروز باید دیدگاه ما به طرف پذیرش سه جانبه گرایی برود و طی آن دولت، کارفرما و کارگر به عنوان شرکای اجتماعی و اقتصادی در کنار هم قرار بگیرند و در آن مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:دوران تضاد و تقابل بین کارگر و کارفرما به پایان رسیده است، و اگر این بیان رهبر معظم انقلاب که فرمود: "کارگر و کارفرما مثل دو همسنگر هستند" را مورد توجه قرار دهیم و در اینصورت بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه یادآور شد: امروز اولین شرط برای برون رفت از بیکاری حفظ اشتغال موجود است،وراه حفظ اشتعال در کنار هم بودن است و بدانیم تا کارآفرین نباشد کارگر معنا ندارد و تا کارگر نباشد تولید محقق نخواهد شد.

ایشان تاکید کرد:امروز باید گفتگو ها را به گفت و شنود تبدیل کنیم و با تفاهم وهمدلی مضاعف تولید و اشتغال استان را مورد توجه قرار دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار